štvrtok 31. mája 2007

SMF

Surrealisticka Mobilova Fotka...plus este jeden pekny obrazok ktory ma zaujal a uzavretie majoveho snivania. surrealisticcar
Fotil som nahodne okoloparkujuce auto kedze bol pekny zapad slnka...ale asi sa mi moc triasli ruky kedze to dopadlo takto...divne ked som sa po odfoteni pozrel na mobil bola fotka ok...fok it.





Dalsia vec...zaujimavy obrazok, kliknite nan aby ste ho videli vo vacsom rozliseni. Vtipne ponate...dobry napad. Toto ludom z marketingu strasne zavidim, tu kreativitu a skvele napady.
No ale pome k obrazku...vsimnite si co je napisane dole...hm ze kazdu minutu zmizne 15 km stvorcovych dazdoveho pralesa? Eh no...ja som vedel ze my ludia sme hovada tupe a ze skapeme vsetci asi trosicku skor ako by sme chceli ale 15km stvorcovych za MINUTU je trosilinku viac ako som cakal...zda sa mi to celkom dost...hm co s tym? Asi si idem spravit caj...



Ok a este zaver maja...dnes sa mi snival tiez sen + spomenul som si este na jeden.

31. maja
Dost dlhy sen ale velmi vela som toho zas zabudol. Mrtne neznamych ludi doma...jedlo sa a pilo...dosiel otec, bol velmi rad ze je doma tolko ozratych ludi a taky bordel :) Prisiel do kuchyne a tam to zaklincovali dvaja ci traja naraz grcajuci ludia (do drezu a do nejakych hrncov s jedlom fuuuj). Skusam si spomenut na nejake detaily ale nic...s prebudenim sa mi to uplne zablokovalo v tej gebuli.

Dnes som si spomenul este na jeden sen, resp. skor iba taky obraz...sedel som na posede a pozoroval diviacicu aj s malymi diviacikmi ako okolo nej cupitali a skackali. Neviem vobec kedy sa mi to snivalo ale pravdepodobne tento tyzden po tom co som v spravach videl tu reportaz o najvacsom ulovenom diviakovi. Tu je fotka lovca aj s ulovkom. A tu jeho stranka www.monsterpig.com

Zhodnotenie maja - po zvlastnom prvom tyzdni ked som si vobec nebol schopny zapametat sny aj ked som vedel ze sa mi snivali to dopadlo celkom dobre - bolo pomerne dost zapametanych snov, bol aj lucidny sen...takze sam seba si tlapkam po pleci a hovorim len tak dalej...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára