streda 30. mája 2007

Hura konecne dalsi lucidny sen

v ktorom som si vyskusal prechadzanie cez predmety... + sem davam este nejake nezapisane sny o FX a agresivnom psovi... Podla poradia, sen na ktory som si spomenul 26. maja - nie som si isty kedy sa mi snival :
Bol som v skole, dosli vysledky zo skusky...kuknem na papier a ze FX (v skutocnosti som tu skusku uz mal) tak som siel za docentom (zapisoval to pri automate na kavu dost lol ale to by ste museli poznat to prostredie aby sa vam to zdalo vtipne) ze ci by sa s tym nedalo nieco urobit ved predsa ja som tu skusku spravil minuly tyzden na E. Spytal sa ma nieco...neviem ze ci jake otazky mi vtedy daval alebo ze co som vtedy nevedel...ale nedokazal som si spomenut (v skutocnosti si to pametam velmi dobre KURVA lebo som sa to ucil a vedel som to :) tak som zacal trepat nejake omacky a kaleraby naco mi s usmevom podal index a povedal ze nechame nateraz to FX. Viem ze som bol v tom sne dost nasraty lebo v skutocnosti som mal/mam uz vsetky skusky spravene a toto bol teda taky skrt cez rozpocet...proste jak ked zrusite malemu decku prazdniny no...

29.maja
Opat nejaka budova alebo kastiel...dost izieb...vela balkonov. Pametam si ze som preliezal cez nejaky balkon do vedlajsej izby...viem ze ma pohryzol pes. Znicoho nic len tak siel okolo, zrazu sa na mna skaredo pozrel a brutalne ma dohryzol na rukach aj na nohach. Potom som nieco hladal, neviem ci doktora alebo majitela psa - proste som tam bludil...na jednej izbe bolo dost vela ludi, bola tam aj K. Vsimla si ma ale telefonovala... Ku koncu tam boli aj nejaki moji spoluziaci a tusim ze ich rodicia alebo aspon rodic. Neviem, dost som toho zabudol, skoda.

30.maja - Lucidny sen!!!
Siel som s nejakou babou, vobec si nepametam s kym a kam...zrazu sme len vosli do nejakej izby a ja som uplne spontanne prisiel na to ze sme v sne resp. som povedal nieco ako super, idem(e) mat dalsi lucidny sen. Mozno ze preto ze ta miestnost bola trochu podobna tej v ktorej som spal, ale len trochu - bola dost pomenena.
Ako prve som chcel vyskusat prechadzanie cez predmety, cez stenu. V kute bola sviecka polozena vodorovne na stole tak ze polovica trcala zo stolu. Neviem ci som ju zbadal este skor ako som chcel vyskusat prechadzanie cez predmety alebo az po...ale siel som k nej a uplne normalne cez nu presiel ukazovakom (cez vosk). Velmi, velmi zvlastny pocit...urobil som to niekolko krat...chvilu som zastal v nej...velmi zaujimave. Potom som sa otocil ku stene, prstami ruky som do nej chcel vojst...konceky prstov sa aj ponorili do bielej steny ale len konceky...zvysok prstov sa zacal tak zvlastne vlnit...taktiez to bolo velmi velmi zvlastny a zaujimavy pocit aj pohlad. Bal som sa ze stratim luciditu tak som chcel prudko vyletiet hore...nic...chcel som sa roztocit a vyletiet, asi som sa aj roztocil ale nevyletel som - namiesto toho som sa zobudil (iba v sne) a siel do obyvacky...pozrel som sa na hodiny a bolo tusim 14:15 povedal som si ze uau nejako dlho som spal jak to? Pozrel som sa este raz a bolo o nejaku hodinu menej (nenapadlo ma ze robim vlastne test reality a ze stale snivam)...vtedy som sa zobudil...a v skutocnosti bolo az o nejake dve hodiny menej. Po zobudeni som bol chvilu dost zmateny.

6 komentárov:

  1. si s nejakou babou v sne a ty skusas prechadzat prstami cez sviecku, ty si teda borec :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sex bol minule, teraz som chcel vyskusat toto...a v buducnosti hlavne nejake to lietanie a rozpravanie sa s nejakymi neznamymi bytostami, bohom, ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ma stve taka vec, ze ja si sny pametam ovela podrobnejsie a este furt som nemal lucidny sen, do zadecnice

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiez zdielam nazor na nejake drbnute prechadzanie cez predmety ked tam mas babu, to ja jeden z lucidnych snov co si pamatam tak po byte same mrtvoly na zemi vo vsetkych miestnostiach az mi to prislo divne, ze inak poriadkumilovna matka to neriesi a v kuchyni sa bavi s nejakou mladou kamaratkou (mozno ich tam bolo viac, bolo to uz davno), naco mi docvaklo, ze som v lucidnom sne a co nasledovalo (vyjma matky :-)) mozem napisat az po 22-ej

    inak pradavno som myslim skusal v lucidnom aj lietanie, ale vacsinou su tie sny nahodne, takze po chvili skoncia (zrovna ma napadol aj treti co som sa bavil s ludmi s Friends co malo opat obvykly zaver so zenskou castou :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj mne sa raz taky snival, stal som na mrakodrape, na horiacom, aj vsetky ostatne mrakodrapy okolo mna horeli, a v ten moment som si spomenul, ze mi brat povedal, ze ked v sne skocim z velkej vysky, ze sa mi nic nestane. no tak som to skusil trochu sa mi pomotala hlava a v pohode som to ustal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Macfrickins - a precital si si o tom nieco? Robis testy reality? Skusal si budenie nadranom atd?

    Markoff a Marcel - nechapem vas, to mam akoze kazdy lucidny sen \"PREJEBAT\" alebo co??? Vo vsetkych mojich lucidnych snoch doteraz bol sex takze teraz som vyslovene nechcel nic lebo by som sa zas namotal a po chvili zobudil...chcel som nieco nepoznane...najma to lietanie je zevraj uplne naj zazitok co mozes v sne dosiahnut.

    Marcel - hm ale to si nelietal ale padal :) A okrem toho ty si predsa Marcel, ty by si to ustal aj v realite, ne?

    OdpovedaťOdstrániť