piatok 11. mája 2007

Zas nejake polosialene sny

O skuske a revizorovi...ale aspon si to konecne pametam... Siel som na skusku. Nejak som si ani neuvedomil ze idem na skusku alebo som na to zabudol a nezobral si oblek. Dost ma to potom mrzelo ze som tam bol v rifliach a tricku. Na skuske, dostal som otazky co uplne vobec nesuviseli s predmetom, bola tam este okrem mna K. a nejaky metalista/satanista podivin. (ani jedna postava so mnou do skoly v skutocnosti nechodi). Prva otazka bola fakt debilna - ako suvisi prasa, noz a viera v boha? :) Zacal som sa smiat, podivin zacal zurivo diskutovat s profesorom ktory mu prikyvoval. Nieco o tom ze ked clovek zabije prasa uvedomi si lepsie svoju existenciu, potrebu viery a tak...fakt nezmysly. Hned od toho plynule presli k socializmu, nejakemu novemu modelu socializmu a profak sa spytal kto sa v sucasnej europe pokusa presadit tento novy socializmus...totalne som nechapal co dava a on odvetil ze predsa Sarkozy :) To som sa nasral ze co to trepe za blbosti, si robi srandu? Uz som chcel aj odist ale pockal som na druhu otazku. Druha otazka bol este vacsi nezmysel, nepametam si to ale K. sa strasne smiala. Mala na sebe nocnu koselu, dlho som sa jej dival na prsia.
Dalsi sen na ktory som si spomenul v priebehu dna...sedel som v autobuse a zrazu sa zacal zozadu valit revizor. Mal rifle a riflovu bundu a tackal sa ako opity, ludia ho pridrziavali.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára