pondelok 21. mája 2007

Opat smrt vo sne

Zapametal som si zas nejake sny...v jednom som znova prezil smrt. Najprv dva z 20. maja - isiel som v autobuse, asi do skoly. Sedel som, pozeral napravo na jedneho pana. Zrazu sa cosi stalo...neviem, proste rana a tma. Bol to skutocne zvlastny, neopisatelny pocit. Tazko povedat ci do mna napalil zboku kamion alebo som dostal infarkt...ale ten pocit bol skutocne zvlastny (ako aj minule). Zdalo sa mi potom ze som si nebol isty ci som zivy alebo mrtvy. Potom som citil ako opustam svoje telo (taktiez velmi zvlastny, az priam fantasticky pocit) a uz som si bol stopercentne isty...

Druhy sen z tej istej noci...bol som v skole, asi na odchode, siel som dole po schodoch a zbadal ako do dveri vchadza dievca. To dievca som skutocne rano videl na stanici a potom v autobuse...bola pekna ale v sne este krajsia, co je zaujimave ze v sne bola uplne inac oblecena...normalne, elegantne, nieco biele. V skutocnosti mala take nejake divne veci na sebe co sa mi moc nepacilo :) Siel som za nou, nejako sa prihovorila...divil som sa ze som ju tu na skole este nevidel ani pri cestovani sme sa nestretli este nikdy...asi sme sa rozpravali ale nepametam si nic viac.

Dnes sa mi tiez snivalo a tiez som si to pametal ale po zobudeni uz sa to nejako vytratilo...zda sa mi ze nieco o strednej skole, tusim tam bola triedna.

4 komentáre:

  1. tie sracky co mala na sebe bol piercing?

    pozeram ze DPB vo tvojom zivote zohrava velmi dolezitu ulohu :-)) mozno by nebolo od veci skusit na cas v terajsom idealnom pcoasi pesibus ci bike ;-)

    mne sa po prichode z Indie snivalo snad kazdu noc viacero snov co som si pamatal, akurat zrovna posl. dni to nejak prestalo, jeden z posl. co si pamatam je ako som bol kdesi (v Indii?) x hodin od ineho mesta odkial mi odlietalo lietadlo a spomenul som si ze odlieta az den pred odletom a rychlo skusal zohnat nejaky bus tam, nakoniec som sa z toho radsej prebudil :-) (btw. v zivote som nezabudol/nezaspal/nezmeskal na ziadny spoj pri cestovani)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nie nie, myslel som oblecenie...taky ten nezavislacky alebo repersky styl alebo ako sa to vola ani neviem...lol Inac piercing mi nevadi, mozno aj nejaky mala...

    lol hej sam sa divim preco sa ten motiv cestovania tolko opakuje v snoch. Na biku by som chodieval celkom rad ale je to neprakticke - spotil by som sa na tom jak prasa a nemal by som ho kde uschovat.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ze sa potis ako prasa nie je problem bikeu, ale niecoho ineho

    hm, inak sranda, jeden z posl. webov kde este pisem komentare, inak ma napadaju uz len 2 weblogy kde som obcasne k videniu nez to uplne zapichnem

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No tak to uz je nepodstatne, podstatne je ze je pre mna ako dopravny prostriedok momentalne prakticky nepouzitelny.

    OdpovedaťOdstrániť