utorok 8. mája 2007

Tote dni

Konecne som si zapametal sen, skontroloval som portfolio a narazil na zopar skvelych pesniciek na youtube. Ideme od konca najprv pesnicky :
Damien Rice - Cannonball - VIA Lehu - Zozaciatku sa mi to nepacilo, take onicom - podla mna ani dobry spevak, ani dobry gitarista...ale cim viac to pocuvam tym viac sa mi to paci.
Horkýže Slíže - R n B Soul - VIA Bolek - Neskutocna pesnicka aj klip, pozrite si urcite...velmi vydarena parodia na rytmusa a celkovo debilne reperske klipy, afekty a defekty.
Portishead - Glory Box (Live @ Glastonbury98) - VIA Moje rozpamatovanie sa na stare dobre pesnicky. Toto je jednoducho krasna pesnicka, ta baba ma krasny nikotinovo-zamatovy hlas...nadhera.

Ok, k mojmu portfoliu. Pred piatimi mesiacmi som sa tesil z 20 % zisku. Dnes kuknem len tak z pasie a ze 37 % ??? Kua nemohol som investovat realne nejaky ten milion alebo radsej desat? Celkom pekne by to bolo zhodnotene za taku kratku dobu...

Ok end fajnaly, ano konecne zapametany sen. Tento mesiac som mal dost starosti lebo som mal vela snov ktore viem ze sa mi snivali ale nezapametal som si ich. Konkretne 4. Potom piaty o ktorom som vedel ze sa odohraval v nejakej budove a ze som v nom mal sex ale to je vsetko. Vcera siesty uz bol aj taky naznak zapametania si niecoho...pametal som si postavu a co mi povedala. No a dnes konecne normal zapametany sen. Resp. aj dnes viem ze sa mi snivali dva ale zapamatal som si iba tento jeden.
Bol som na nejakej chate...v peknom prostredi. So znamymi aj neznamymi ludmi, uplne pomiesanymi. Pametam si ze sme boli vonku na prechadzke, bolo leto ale my sme sa pozerali z kopca na iny kopec kde bol sneh a lyziarsky vlek. Potom kamos povedal ze vidi srnca. Odvetil som ze to neni srnec, ze je to biele...a ze je to pes. Bulterier asi. Rozbehol sa (ale bol daleko) tak sme sa pobrali prec...niektori bezali, niektori len zrychlili chodzu. Chata bola taka zvlastna...mala viac poschodi, vsade boli rozni ludia - take nezavisle skupinky... Siel som uplne dole, bol tam nejaky par v posteli. Baba mala velmi pekny zadok, mala oblecene nieco priesvitne. Mali na stole vodne bongo a vodku. Nechcel som nic, siel som pozerat televizor :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára