streda 23. mája 2007

Stara Bratislava

Narazil som na zaujimave fotky starej Bratislavy...teda myslim ze minimalne pre Bratislavcanov zaujimave.Vsetko je to na stranke www.ron-del.net kde je fakt rozsiahly archiv fotiek, pozrel som hlavne petrzalku a zaujal ma pohlad na dunaj. Pocul som ze stari bratislavcania sa kupali v dunaji a bezne skakali z mosta ale nevedel som si to predstavit. Preto ma tieto fotky celkom potesili. Najma pohlad na kupalisko lido 1, 2, 3 a hlavne TOTO je total pecka, aspon pre toho kto pozna terajsi stav. Hm celkom skoda ze uz je ten dunaj nepouzitelny :(

4 komentáre:

  1. no Lido by bolo fajn, vyzeralo dobre mat plaz, ale dnes je to uz beztak neaktualne kvoli velmi spinavej vode, takze ak by tam aj bolo tak sa tam nikto zdravy nekupe a pre atmosferu u vody ti staci pre vyzitie aj terajsi stav, kludne si mozes zahrat petangue u dunaja ci dat kofolu ci len tak posediet a pozerat, takze efekt rovnaky, akurat nesedis priamo na plazi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No praveze na tu atmosferu by to chcelo plaz a ne strmy breh. Ale jasne ze ta voda je uz brutalne spinava, plavaju v nej mrtve ryby, odpadky a je aj silny prud... Ale ja som sa minuly rok kupal...na druhej strane ako je slovnaft sa aj celkom dalo clapkat a ochladit...az pokym tam okolo mna nepreplaval kapor hore bruchom to som uz potom bezal z vody von...

    Zevraj sa este da kupat nizsie, dole na madaroch kde je cistejsia voda a slabsi prud, planujem to tam dakedy na biku kuknut.

    OdpovedaťOdstrániť