streda 23. mája 2007

Vselico

Dokonala imitacia Novotneho, uchvatne video zo safari, potapac, nejake sny, ... Zdenek Izer imituje Novotneho...podla mna uplne dokonale, dalej si robi srandu aj z damiens, lunetic a the best - dan nekonecny.

Skvele video - byvoly, levy a krokodil sa trosku nezhodnu na obedovom menu.

Toto je primitivne ale uplne ma to dostalo, nemohol som sa prestat uchechtavat. KED SI PRDNE POTAPAC.

Ok a teraz aby som nezanedbaval snovy dennik.

22. maja :
Dva sny - jeden dlhy si zas nepametam ale na druhy som si pocas vstavania spomenul. Pozeral som sa na brucho a vsimol si ze mam lavu stranu nejaku vacsiu, ako keby mi tam trcala nejaka oblicka alebo co. Potom som si vsimol ze mi nieco trci aj z hrude, tam ako je solar. Na oblicku som nesiahal ale na hrud ano - bolo to tvrde, malo to taky pravidelny tvar.
Mam pocit ze som sa aj pokusal o LD, povedal som si uau zasa LD...co idem robit? Ale nejak som nemohol robit nic, len lezat na posteli. Neviem teda ci som bol hore alebo nie...zabudol som spravit test reality.

23. maja :
Siel som do kniznice vratit knihy...v autobuse som si uvedomil ze som si knihy nezobral. Vystupil som pri auparku.

4 komentáre:

  1. čuj tu knox, dnes všetko dake srandovne je. ja som narazil takisto na dosti bohovske video rybara..no dosti, uuplne
    http://www.youtube.com/watch?v=q5fcRWjkwpk

    a ten izer je frajer, metlaci nemali chybu
    pri zvieratach najviac pobavili ma tie komentare ludi, pana, toti budu mat dokonca zivota zazitok nEskutocnYY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jo toho rybara mi pustal kamos tiez rybar uz davnejsie, to je cisty magor. A pri tych zvieratach tie vykriky ludi celkom chapem ved to je podla mna pecka tiez, ja by som tiez mal zazitok do konca zivota :) Len to vy co nemate vztah k prirode nechapete :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mal by si uz prestat jazdit tymi busmi a aspon mimo petrzku jazdi elektrickou ci trolejom, uz to nie je zdrave, bacha aby si potom nemal nocne mory ked zvysia cestovne :-)

    aky reality test poznas - hodinky ci co?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No ked mi idu busy vsetky pekne z petrzalky vsade tak nemusim pouzivat nic ine...hm zo zvysenia cestovneho by som nocne mory nemal, ja by som platil asi tolko isto ako aj teraz ;)

    Testy reality...hej napr. hodinky, alebo nieco pustit na zem, zapchat si nos a skusit sa nadychnut, skusit vzlietnut, pozret sa na ruky, hladat nejake veci nezlucitelne s realitou a tak :) Ale v praxi sa mi to este teda nepodarilo...bud som to nebol schopny urobit alebo som si na to nespomenul. Zatial som sa do LD dostal len tak ze som jednoducho pochopil ze to nemoze byt realita - ze u mna nemozu byt postavy z LOTR alebo ze tovar v obchode nemozu stihat menit rychlejsie ako som schopny vnimat...

    OdpovedaťOdstrániť