nedeľa 3. apríla 2005

Frusciante a priatelia

mam dve nove veci na pocuvanie - gitaristu z Red Hot Chili Peppers John Frusciante - Curtains a soundtrack FriendsK priatelom - okrem tej jednej uvodnej pesnicky I'll Be There for You od The Rembrandts som ziadnu nepoznal. Vobec mi to nepripomenulo priatelov. A to som videl snad vsetky diely tohto super serialu. Skoda. Pre mna absolutne nezaujimava hudba. Zoznam pesniciek je tu.

Ten druhy album ma celkom potesil. Sice mi trochu vadi ze na autorovi citit uzivanie kokainu a heroinu v minulosti - hlavne na tom speve ale je to celkom fajn hudba. Dobra recenzia je tu alebo si mozte o albume precitat priamo na interpretovej homepage. Je to taka kratucka 32 minutova mila oddychovka. :)
Cim viac to pocuvam tym viac sa mi to paci...
                      curtains      

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára