nedeľa 17. apríla 2005

Super vtip

Vacsinou mi chodia mailom len same blbosti ale na tomto som sa naozaj pobavil!Stretne sa Spiaca princezna so siedmimi trpazlikmi a Quasimodom.
Princezna hovori : Myslim, ze som najkrajsia na svete.
Trpaslici : My sme zase najmensi­ na celej zemeguli.
Qausimodo : A ja som najskaredsi zo vsetkych tvorov.
Tak sa dohodnu, ze to chcu mat aj oficialne a idu sa dat zapisat do Guinessovej knihy rekordov.
Princezna ide do uradu ako prva. Vyjde o pol hodiny a hovori : Ok, mam to na papieri, vstko si overovali a naozaj som najkrajsia na svete.
Idu dnu trpaslici, vyjdu o dve hodiny a hovoria : Kazdeho premerali a naozaj sme najmensie tvory na zemeguli.
Nakoniec vojde Quasimodo, vyjde o 2 minuty a hovori : Kto do pice je Nora Mojsejova???

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára