piatok 1. apríla 2005

EuroTel je T-mobile

po premenovani Globtelu na Orange nas caka dalsi velky rebranding. EuroTel na oznamenie tejto zmeny udajne vyuzije majstrovstva sveta v hokeji takze T-Mobile budeme ma do 29 dni...Co od toho mozme ocakavat? Ja si myslim ze rebranding EuroTelu pomoze, takisto ako pomohol aj Globtelu. Nove sluzby, nove telefony - mozno lacnejsie sluzby, lacnejsie telefony...
Uz teraz je jasne ze dojde k zmene nazvu pausalov na Relax tak ako je to v Nemecku, Madarsku, Holandsku ci Velkej Britanii. Co je mi ale uplne fuk, mna by zaujali skor tymi nizsimi cenami. Na zive.sk sa pise az o niekolkych desiatkach percent co je ale podla mna "trosku" nerealne.
                                   
Spravili by mi radost keby mi ako stalemu, vernemu dlhorocnemu zakaznikovi ponukli napriklad novy mobil v akciovej cene. Uz som si aj vybral...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára