streda 13. apríla 2005

Simply the best

Hviezdna rota z americkej superstar.Naozaj skvela spolocna pesnicka od borcov z hviezdnej roty.
Pozerajte tu.
Najviac sa mi paci ten treti z lava - chlapec ma dost dobru choreografiu a na konci uplne exceluje...

Dalsia srandicka je tu na stranke Bravo v rubrike Tenkrat poprve :)
Dievcina pise ze to jej prve bolo z clenom skupiny Rammstein... No lol. Uplne ma dostalo : ...pak me polozil na lavicku a rekl : Du willst die Kondom? Tak jsem mu rekla : Da!

Skusim aj ja nieco vymysliet a poslat.

2 komentáre:

  1. Pechota nema chybu, treti zlava oprvdu exceluje uz od sameho zaciatku. A to poprve...no comment;)

    Kde na to chodis, ctes snad Bravicko?! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nie nie, to som v jednom fore nasiel v sekcii vtipne linky :)

    OdpovedaťOdstrániť