sobota 30. apríla 2005

Zacal nam hokej

Jedine pozitivum na celom nasom prvom zapase - reklama na eurotel s babatkami v porodnici...Fakt podarena, vybuchol som od smiechu! To je ale asi tak vsetko co sa mi dnes na hokeji pacilo. Z nasej vyhry 2 : 1 snad ani nemozem mat radost lebo sme hrali fakt skaredy hokej a neviem si predstavit ze by sme takyto vykon podali proti dakemu lepsiemu superovi. Napriklad proti rusku. Dufam ze sa do pondelka spametaju.
K nasemu komentatorovi - to som fakt nechapal akoze on asi pozeral iny hokej lebo on ich vychvaloval do neba. Najviac sa mi pacilo ked po prvej nudnej zle zahratej tretine za stavu 0 : 0 zahlasil ze to mame skvele rozohrate.
Ani len s hymnou na konci zapasu som nebol spokojny - bola skratena, zrychlena a Palfy s Gaborikom sa pocas nej veselo vykecavali.
Wow ako tak pozeram na to co som napisal tak si uvedomujem ze sa asi menim na stareho mrzuteho deda ktoremu vsetko vadi, vsima si len chyby a vsetko kritizuje. Mal by som sa asi nad sebou zamysliet...

3 komentáre:

  1. ten hokej stal za prd, prvu tretinu som pozeral, druhu som uz len pocuval z o 2 miestnosti vzdialeneho TV ktory som si tam nechal pusteny (v NB sa mi minula baterka), abych ju neskor dopozeral a ked som videl po 40min ze ani jedno muzstvo nie je schopne dat gol tak som sa na ten otrasny hokej vybodol

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tu reklamu s deckami som nevidela ale mne sa paci ta na taku poistovnu, kde nasrata zenska dojde a zaklope v panelaku na dvere a zahuci TECE VAM PRACKA, a typek na to NEVADI NEVADI :))) bola som 15 minut v krci, neuznavam taketo sezonne reklamny ale tato ma dostala :p

    OdpovedaťOdstrániť
  3. decka su ale na cesky eurotel takze obcas kukni hokej na ct a uvidis skandujuce batolata :) fakt pekne to je...

    OdpovedaťOdstrániť