streda 6. apríla 2005

Oldschool

poznate skupinu dschinghis-khan?Kedysi boli zevraj velmi uspesni.
Ja som sa dnes na ich videoklipe smial asi 20 minut vkuse, tiekli mi slzy a bolelo brucho. Fakt exoti, kombinacia troch musketierov, star treku, mrazika aj nejaky breakdance tam je...skvele! Fakt velmi odporucam pozriet si toto video!
Text je taktiez smiesny - mozno preto ze nerozumiem ani slovo. Ak by to niekoho zaujimalo tak tu je stranka kde maju fotky+nejake info v nemcine. Ja som sa naozaj skvele pobavil. Pozerajte a placte :)

                 

(Nasiel som to u pingu-ina na blogu ktoremu dakujem za super zabavu)

2 komentáre:

  1. Uplne na mne dychlo Ein Kessel Buntes :)
    Fakt dobry... textu jsem nerozumel, ale jeho evidentni jednoduchost plne nahradily tanecni kreace :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no neviem ..pozrel som si to...nemal som potrebu nejak sa smiat...hmm cudne..

    OdpovedaťOdstrániť