nedeľa 17. apríla 2005

Satelit rulez

Mam novu hracku...300 MB Ortofoto mapu celej bratislavy. Fakt super vec - pohlad sa da priblizit az pieskoviskotak ze vidno okna domov alebo vase auto pred domom. Vazne super - ani som netusil kolko tu mame v bratislave rodinnych domov a kolko ludi ma bazeny. Velmi dobre vidno aj hradzu a cesticky pri dunaji alebo na sandbergu - to sa hodi ked budeme planovat cyklotrasu.

Fotka nalavo je maximalne priblizenie a je to moje pieskovisko kde som este pred par rokmi tahal kacera a robil kolaciky...
Pohlad na cast petrzalky kde byvam je tu. Fakt super vec akurat skoda ze sa tam nedaju vyhladavat objekty a ulice ako to dokaze napriklad google s jeho sluzbou google maps. Treba kliknut napravo hore na  Satellite. To je fakt skvele ale bohuzial iba americke mesta. Snad ale nieco take casom bude aj tu a uz sa nebudeme musiet trapit s tymi neprehladnymi kreslenymi mapami.
Teraz ma napada ze uz odvcera skoro stale cumim na tu mapu a stale nieco hladam...mozno mam nejake voyerske sklony...

3 komentáre:

  1. Ahoj, chcel by som sa ta opytat kde sa da zohnat taka mapa? Odpovedz mi prosim na email. Dik Mravec

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prosím ťa kde sa dá stiahnuť taká mapa? Díky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som to mal od kamosa ale skus Dc++
    (hladaj BRATISLAVA.SID)

    OdpovedaťOdstrániť