štvrtok 14. apríla 2005

Modra knizka doma :)

Ja na vojnu nemusiiim...Presne mesiac po mojej (druhej) navsteve u vojakov mi prisla domov obalka. Zhrozil som sa ze co zas chcu, ci zas nepochopili ze som tazko a nevyliecitelne postihnuty alergiou a pochodovanie v prasnom prostredi by u mna mohlo sposobit strasnu a pomalu smrt udusenim.
Nastastie bol v obalke iba maly modry papierik na ktorom mam potvrdene ze som neschopny vykonavat vojensku sluzbu.
Tak teda asi nebudem nikdy muz a zostanem navzdy chlapcom...

9 komentárov:

  1. Vy ještě máte povinnou vojenskou službu?? téda, pojď k nám, tady už se kluci jen flákaji :-/ a přitom jim ty uniformy tááááák slušely :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) u nas sa to pomaly ale iste rusi a na vojnu ide v podstate ten kto je lenivy si vybavit, aby tam nesiel :) aj ja mam modru knizku, ale len v podobe indexu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to ti závidím, já si aspoň musel odsloužit civilku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no pistalka ja si myslim ze uniforma neslusi nikomu...

    a triciatnik - toto aj moj otec vravel ze co ma nezobrali aspon do kuchyne alebo ako zdravotnika, ze za jeho ery taketo nieco neexistovalo takto lahko sa vyhnut vojne. Ale teraz je to tak ako napisala integra ze kto neni lenivy alebo uplne blby tak sa vojne vyhne pretoze takmer kazdy je na nieco alergicky popripade neni problem prihlasit sa na nejaku vysku kde beru bez primaciek a byt akoze student

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vojnu by mal absolvovat kazdy chlap, nech nejsme padavky....

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekna blbost, to ze ma bude buzerovat nejaky debilko zo mna spravi chlapa?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zvyknes si ,ze zivot nie je prechadzka ruzovym sadom....
    a ked ta bude buzerovat niekto na vojne mu das na picu - a tym sa stanes chlap :-))))))

    OdpovedaťOdstrániť