pondelok 11. apríla 2005

Sloh mam za sebou

temy boli samozrejme uplne ine ako tie ktore kolovali ale myslim ze som to zvladol.Mal som na vyber uvahu o nejakom sialenom vyroku ktory si uz ani nepametam, diskusny prispevok ako revitalizovat tatry, beletrizovany zivotopis a rozpravanie o udalosti co je na neuverenie. Zvolil som teda rozpravanie a vymyslel si poviedku o tom ako som siel v autobuse, naburali sme a zla babicka ukradla mlademu dievcatu mobil. Snad to v skutocnosti nebude tak stupidne ako mi to teraz znie a dostanem nejaku prijatelnu znamku. Zajtra ma caka este anglictina ktorej sa dost bojim pretoze tie testy vyzeraju dost tazko a esej v anglictine to bude pre mna asi peklo...
Drzte mi teda palce, nech bude zajtra tema na esej lepsia ako tie dnesne. Keby totiz dnes nebolo na vyber rozpravanie tak by som bol na tom asi dost zle.

2 komentáre:

  1. heh vacsinou by mali ocenit nejaku vyssiu snahu o kreativitu a ze si si sam vsetko vymyslel, my sme mali z monitorov z angliny minuly rok temu, ze porovnaj zabavi v meste a na dedine, ci porovnaj kino s telkou, ci neico take.. nuda :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nech si ocenuju co chcu len nech neprepadnem

    OdpovedaťOdstrániť