utorok 12. apríla 2005

Mam za sebou uz aj anglictinu

Ako sa mi maturovalo?Na zaciatku bol listening - velmi vela slovicok som sice vobec nerozumel ale kontext sa dal pochopit a na otazky som myslim odpovedal absolutne bez chyby.
Dalej to bolo uz trosku tazsie a v doplnani som urcite zopar chyb urobil pretoze niektorymi som si vobec nebol isty. Bol som aj trosku vystraseny lebo na prvy pohlad mi to pripadalo trosku vela stran. Myslim ze som to ale zvladol celkom dobre.
Esej - Na tu som skoro nestihol prist pretoze som bol este na hot dog v bufete. Natlacil som ho ale do seba na tri krat a vsetko som stihol. Nabuduce ho musim dat na dve zahryznutia - drzte mi palce. Tema bola moje najlepsie prazdniny. Eseje som sa obaval asi najviac lebo mi to skratka nejde. Asi niesom dost kreativny alebo co. Zacal som pisat o dovolenke v tunisku a ked som uz chcel koncit zistil som ze som toho vela nenapisal. Mal som len asi 100 slov co bola bieda - trebalo 160 az 180. 180 slov bolo maximum co sa nesmelo prekrocit inac sa strhavali body takze som sa zas ani nemohol nejako extremne rozpisovat. Vymyslel som si teda ako som v tom tunisku stretol priatelku zo zakladnej skoly, ake je to strasne fasa ze sme sa stretli akurat v afrike a ze nabuduci rok ideme spolu na to iste miesto. Romantika jak hovedo...
Celkovo mam ale z toho dobry pocit, mohlo to byt aj horsie. Som velmi zvedavy ako som to zvladol - po tolkych rokoch co sa ucim anglictinu by sa patrilo aj nejaky dobry vysledok z toho mat.

4 komentáre:

  1. knox, drzim palce, len tak dalej ... *JOKINGLY* :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ak este raz povies ze si malo kreativny tak ja neviem.. vacsina ludi by tam opisalo este raz to co uz napisali a ty sis sam nieco vymyslel, tak podla mna si kreativny :)

    OdpovedaťOdstrániť