nedeľa 1. apríla 2007

Druhoaprilovy prispevok

Nechce sa mi vymyslat perex - chce sa mi spat...Ale este pred tym nez pojdem spat : pozrite si fajn video http://apazhe.net/2007/01/31/4731 Sportova tematika, fakt dobre som sa zasmial.
Dalsia vec, ku vcerajsiemu prvemu aprilu. Nikto ma nenachytal aj ked...no bolo to take diskutabilne kvoli tomuto clanku. Pise sa tam o tajomnej bioenergii v stromoch ktoru vedci konecne empiricky dokazali jednoduchym pokusom...uz po precitani nadpisu a prvych par riadkov som mal samozrejme podozrenie...cital som to vecer a teda som si uz plne uvedomoval aky je datum...mozno keby som to cital rano by to bolo ine. Aj tak som ale cely clanok precital napaty, nechcel som si pripustit ze je to iba zart. Ja totiz energii v stromoch - prirode 100% verim a stale som dufal ze to vedci konecne potvrdili...hm nevadi, ja to v podstate nepotrebujem. To ze v prirode je ohromne mnozstvo energie ktoru mozete pobytom v nej nacerpat, to ze sa tam citim neuveritelne dobre, to ze ma tam neustale taha viem aj bez toho!

1 komentár:

  1. Feri Macfričkins2. apríla 2007 o 2:05

    Pekne sa podarilo nachytat ludi na http://www.dfens-cz.com/
    hned prvy clanok.
    Mna to napadlo az potom co som sa preklikol z RSS citacky

    OdpovedaťOdstrániť