piatok 1. júna 2007

Dve naprosto genialne veci

Zmrzlinovy tanier co som si spravil + sluzba photo2text alebo ASCII Art maker... (toto musite vyskusat, ja z toho nechapem doteraz) dobrotkaOk...tu to mozno nevyzera extra vabne ale v skutocnosti to aj dobre vyzeralo a hlavne chutilo genialne. Dokonala suhra chuti no ved ako inac ked som to robil ja.
Co tam vsetko je? Cokoladova zmrzlina s kuskami cokolady (taka ta znama znacka ale nespomeniem si aka), slahacka, kakao, vajcovy konak/vajecny liker (?jak sa to vola vlastne?), nastruhana cokolada (teda taka naskrabana nozom), med.

Postup je velmi jednoduchy : do taniera dame vela zmrzliny (co najviac, neberte ohlad na ostatnych clenov rodiny nebodaj este na nejakych cudzich!), ozdobime slahackou a to tak ze robime male uhladne kopceky po obvode taniera v protismere hodinovych ruciciek a potom tam najebeme navrch tolko slahacky aby to zakrylo cely tanier), poprasime kakaom a polejeme tym vajcovym konakolikerom (tak do spiraly aby to pekne rozpustilo to kakao a slahacku), potom nastruhame cokoladu (cokolady neni NIKDY dost!) a nakoniec polejeme medom. Ten med tam tak pekne svietil skoda ze to neni na tejto fotke vidno resp. skoda ze som to neodfotil skor nez toho bolo na tanieri iba za dve lyzicky :( Ehm dobru chut!

Pome k dalsej genialnej veci...ASCII Art vam nieco hovori? Take tie obrazky z pismeniek. Nikdy ma to neoslovilo nejako...ale TOTO. Toto je sila fakt - pozrite sa na toto (najkrajsia a najlepsia herecka na svete) alebo toto (najkrajsia a najlepsia herecka na slovensku). Pozrite sa na tie obrazky z dialky (z celej izby najlepsie) je to fakt neuveritelne. Ja som si hned vytlacil a zavesil na stenu tychto panov. No snad vas to nadchlo podobne ako mna :) Ja z toho uplne nechapem odvcera. Pre poriadok teda stranka je http://photo2text.com a maju aj super extension pre firefox ktore pouzivam - umozni vam v prehliadaci kliknut na hocijaky obrazok pravym a vybrat ulozit ako .txt, super vec - hram sa s tym odvcera. Parada, uchvatne, genialne, neprekonatelne!!!

3 komentáre:

  1. .. recept na zmrzlinovy nebo podobny ovocny talir znam - rad si take dam a rychle jeden pripravim ( chytro spravim - zrobim ) je to \"mnamka\" .-)

    ..za ten odkaz na convertovani obrazku diky dik je to super..

    dobrou chut, hezke pokoukani a pekne dny preje - zdravi i \"zela\"

    mir

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mě okouzlila. jdu si hned koupit komponenty a posnídám přesně jak píšeš. díky!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bohem : Zrobit - to neni po slovensky, tak hovoria iba vychodnari :)

    zuzi : Tak snad chutilo...

    Inac samozrejme to neni ziaden nejaky \"recept\" ktoreho sa treba striktne drzat, ja som tam proste dal vsetko co mi prislo pod ruku, moja teoria je ze predsa ked pouzijem len same chutne suroviny a nie som uplny blbec ale viem aspon trosku aku chut by som chcel dosiahnut tak vysledny produkt nemoze byt zly.

    OdpovedaťOdstrániť