piatok 13. júla 2007

Co mam na srdci

Zhuleny chlapec vola operatorovi, pod lampou sa vracia bez lampy, atd...proste zas nejake funny veci a zozbierane zaujimave odkazy a tak... Najprv zhuleny chlapec volajuci na sluzby zakaznikom :
http://zvuky.rajsmiechu.sk/0/infolinka_siemens.mp3
V pici valce u telefonu...ked som to pocul prvy krat este davnejsie tak som sa rehotal jak blazon...myslel som ze to tu mam ale ee takze to sem davam takto dodatocne.

Stefan Hrib je spat...na radiu rock fm ma kazdu sobotu od 11:00 do 13:00 diskusnu relaciu bez lampy. Da sa to pocuvat aj cez internet... http://www.radiofm.sk/vysielanie/denne/relacie/bezlampy
Viem to uz dlhsie ale vzdy som na to nejako zabudol alebo nestihol alebo prespal alebo nemohol pocuvat, minuly tyzden som pocuval kusok asi 15 minut a...zmiesane pocity no bol tam len jeden host a nepodobalo sa to teda moc na niektore z velmi zaujimavych vydanii pod lampou ale tak som zvedavy aj tak na dalsie, ja Hriba aj napriek vela chybam celkom rad pocuvam.

Dalsia vec - aktivoval som si maily od bbc ohladom zaujimavych relacii...bolo to rozumne, lebo obcas tam chodia skutocne zaujimave dokumenty...
http://www.bbcworld.com/Pages/EmailNewsletter.aspx
Oplatilo sa, uz som bol upozorneny na dva skutocne zaujimave dokumenty ktore som si velmi rad kukol...

turntablerocker - no melody
- celkom dobra pesnicka ale hlavne uplne neprekonatelny klip. Najkrajsi klip asi co som videl, prekrasny pribeh o malom ujovi co si mysli ze je krtko a...no kuknite si to. Som to kedysi vidaval u babky na satelite ale nikde ine, pametam si kedysi som to hladal aj na nete ale nenasiel...a tento tyzden som to videl pri prepinani kanalov dakde a kukol na youtube a potesil sa...skutocne krasny klip :)

Ok to je asi vsetko, este hadam tolko ze som si teraz vsimol ze csfd nejako zmenilo strukturu url liniek takze som nalavo v odkazoch opravil CO POZERAM? a uz to odkazuje tam kam ma - na filmy ktore pozeram.

4 komentáre:

  1. Si myslim, ze tie tucniaky ku koncu su este lepsie
    a inac fajna kapela
    a ten zhuleny chlapec, neni skor dajaka zhulena zenska?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jj tancujuce tucniaky su super...a myslim ze ten volajuci je chlapec skor, to neni zensky hlas predsa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. podla mna je to stara zenska
    mi to fakt znie jak 40 rocna zenska bezdomovkyna, ktora je iba trochu zhulena, ale inac je tak tupa vzdy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to si nejaki chalani robili srandu podla mna :) ty si myslis ze to je real niekto tak sprosty a hentakej veci dava? :)))
    btw rozoznat podla hlasu ze je clovek bezdomovec, akoze respect ;)

    OdpovedaťOdstrániť