nedeľa 8. júla 2007

Co sa mi pacilo z Live Earth

Videa na youtube boli skutocne rychlo takze sem dam to co sa mi najviac pacilo... Total the Best, uplne som nechapal : Beastie Boys - Sabotage
Uplne to odpalili, sledujte klavesaka co robi...fakt pekne.

Dalej boli super Foo Fighters - hned ako zacali s All My Life som vedel ze to bude super vystupenie a bolo to tak, Best of You a My Hero tiez dobre. Este som pozeral Metallicu, neboli zli ale zas zeby nejake prevratne no to sa neda povedat...hlavne spevak sa mi zdal ze hlas nema moc v poriadku. Este som zvedavy na Terru Naomi, snad bude jej vystupenie tiez na youtube v dohladnej dobe...

Popri cakani na vyssie spomenutych Beastie Boys, Foo Fighters a Metallicu som bol nechcene zacul a zazrel aj nejakych inych kvaziinterpretov...ako prvu Shakiru. V podstate vdaka nej som sa dozvedel ze nejaky live earth koncert na CT ide...prepinal som kanaly a zaujal ma nejaky vrtiaci sa zadok...so zaujmom som ho pozoroval ale po chvili som zistil ze mi pri tom neskutocne vadi nejake prasacie kvikanie...potom som zistil ze to shakira "spieva"...no strasne fakt, neviem preco si pri speve niecim zapchava nosne dierky. Videl som aj par sekund z enrique iglejsasa ci jak sa ten magor vola, hroza to som rozmyslal ci ho to nahodou neparoduju lebo to bola tiez katastrofa a ne spev. A co by este stalo za spomenutie...urcite Pussycat Dolls...kedze isli tusim pred Foo Fighters tak som sa im nevyhol a videl a pocul cele ich vystupenie...neprestane ma fascinovat ako sa skupina stane megaslavnou a bohatou na zaklade oblecenia ako lacne stetky, vystrcenych koz a synchronizovaneho krutenia zadkov. Synergicky efekt tychto pilierov uspechu je tak silny ze ziadny spev ani hudba uz vlastne ani nejsu potrebne...bravo! (utratit...)

No a spomenme aj velkeho otca projektu, vitaza prezidentskych volieb v roku 2000 mistra Al Gora...neusiel mi nejaky jeho prejav, teda aspon uryvok...celkom funny...s rukou na srdci odprisahal ako sa osobne zasadi a bude snazit o uplne vsetko mozne co sa tyka klimatickych zmien takze sa priatelia nemusime obavat nicoho lebo on to vravel tak presvedcivo ze tomu sa neda neverit...uz som len cakal kedy slubi este aj menej tlste americanky a menej skarede anglicanky na live earth...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára