piatok 6. júla 2007

Stekajuca nemecka turistka

Kracal som si dnes po meste a zrazu na mna zacala stekat turistka z nemecka......len tak z nicoho nic, necakane sa otocila a ze HAFn! Som sa trochu zlakol, vyplestil oci a ona hned pochopila ze nemcina neni moja silna stranka a zdrhala prec...ako mal som nemcinu 4 roky na strednej takze viem "es ist kalt hier" und "deutsche manschaft spiel sehr gut" + na co som nesmierne hrdy, viem v nemcine predniest kusok zo snehulienky. To je ale vsetko, dnes som teda milej stekajucej pani nepomohol...a navyse som potvrdil skusenosti cudzincov so slovakmi ako malo jazykovo zdatnymi tvormi. Doma som si pozrel co asi tak mohla chciet a pravdepodobne to bolo HAFEN cize hladala pristav...isla spravnym smerom, snad stihla lod...alebo ne, dufam ze ju zmeskala ropucha jedna stara, vylakala ma. 

2 komentáre:

  1. heh, az po prvych riadkoch mi bolo jasne, ze sa nejedna o stekajucu nemku ale o s(š)tekajucu nemku :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hej pri pisani nadpisu som aj chvilu vahal ze to napisem s š a porusim tak nepisane pravidlo ze na tomto blogu ignorujem tie sturovske vymysly (diakritiku) ale nakoniec som to nechal tak schvalne...

    OdpovedaťOdstrániť