pondelok 23. júla 2007

Obsiahly prispevok

nahromadilo sa mi tu niekolko funny aj inych url ktore si sem odlozim...teda nielen to, este k nim aj napisem co mam na srdci a co som sa dozvedel a tak... Najprv skorce...teda škorce, take vtaky...
http://rynet.ru/2007/07/20/skvorcy_prileteli_4_foto.html
pekne zabery to ich synchronizovane lietanie...krasa, mal som moznost vidiet to na vlastne oci je to fakt neskutocne.

POZOR! NASLEDUJUCI ODSTAVEC SA NEZAKLADA NA PRAVDE, JE TO CIRA LOZ A JE TO VYMYSLENE PRICOM SA TO NESTALO. POZOR!

Mal som dokonca tu cest si na skorce zastrielat ked robili neplechu na vinici, zrali vela hrozna...a teda ako ochranca alkoholikov som s radostou prijal ponuku zastrielat si na ne s brokovnicou. Sorry ochranari zvierat ale na hentie obrovske krdle nestaci spravit bububu ani strasiak nepomoze...zato namierit na miesto kde je krdel najcernejsi a vypalit dve rany po sebe je pomerne ucinne...na jednu ranu padne aj niekolko. Fakt zazitok.

Pokracujeme dalej uz trosku niecim humornejsim...perfektna reklama :
http://www.youtube.com/watch?v=MAcc8CPhlO4

Tancujuce babicky, dost neskutocne...uplny respect k tym tetam fakt to je super ked sa dokazu hentak odviazat v takom veku :) Parada, zavidim im...
http://www.youtube.com/watch?v=pzsWAFAIrWE
http://englishrussia.com/?p=1091
ta prva je vazne skilled, technicky bravurne zvladnute...ale zas druha je vo vacsom tranze a je to take zivocisnejsie...

Teraz nejake pekne tricka na ktore som dnes narazil :
Toto tricko v zasade nazyvame kravata. Nic to ale nemeni na veci ze je to super tricko...v podstate to MTV by tam ani nemuselo byt...vtedy by som si to mohol zobrat aj napr. na skusku...len ked je tam to MTV tak by som mohol byt obvineny z antisemitizmu...

Dalsie pekne tricko...take mile...

Toto je super napad na predvolebne tricko ktore by mohlo pomoct zvysit ucast na volbach predovsetkym medzi mladymi...avsak ja ako stupenec (Johnsnovej?) teorie racionalnej neucasti si myslim ze je to nonsens, navyse pri akceptovani filozofie monthy pythonizmu je nonsens cely svet...

Ale hudba nie...hudba je fajn, teraz dve kratke spravy z hudobneho prostredia. Pocul som dnes rano peknu ukazku...zevraj medieval, folk and fantasy band...dost sa mi to paci, zohnal som uz aj nejake albumy...pekne, ta spevacka je taka...neviem ako to nazvat, celkom mi jej ten spev poplietol hlavu. Asi je promysticka a pseudoeroticka...

Posledna sprava je ta, ze som sa dnes dozvedel exkluzivnu novinku ze Mike Oldfield chysta novy album. Ma vyjst v novembri...zaujimave je ze sa ma distribuovat nielen na klasickych cd ale aj na usb klucoch...no kazdopadne som velmi zvedavy a tesim sa jupiii.

4 komentáre:

  1. pucik to som ja tonda vendeli z Belfastu ... pozdravujem tvoj blog aj Martu .....
    napis mi cez sms tvoju mailovu adresu napisem ti nejake pikosky odtialto ..
    Tonda Vendeli

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty si vol ved emailovu adresu mam tu, dva riadky pod tvojim komentarom bola...a pisal som ti sms, doslo ti to vobec? Je krang v poriadku? Zmocnili ste sa uz mutagenu?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. neprislo mi nic .... krang je v pohode ... niekde odisiel este sa neukazal stale odkedy som tu ... dost trashe su tu ... haluze .... napisem ti maila ...
    inak chceli sme kupit technodrom v takom filmovom obchode ale uz ho nemaju

    OdpovedaťOdstrániť
  4. inak prispejem este jednym videom

    tomas hladal na nete ... dal do youtube spadla z oblakov a nasli sme toto :))

    http://www.youtube.com/watch?v=1tDTflBqYcU&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ebooom%2Esk%2Fprofile%2Ephp

    OdpovedaťOdstrániť