pondelok 9. júla 2007

Fantasticky zaciatok snoveho jula

Sedem dni po sebe zapametany minimalne jeden sen - dakedy 3, to je celkom uspech a radikalne zlepsenie. Sice ziadny lucidny ale do konca mesiaca este cas takze verim ze sa tento mesiac este dockam. Ale na druhej strane mi to ani moc nevadi lebo niektore sny boli fakt super... 1. jula
Bludil som v starej, zakladnej skole...stale som tam niekoho alebo nieco hladal. Ku koncu som hladal obchod, chcel som ist nieco kupit...nakoniec som zo skoly von trafil...a siel domov. Cestou som stretol chalana zo zakladky (z vedlajsej triedy) vyzeral divne, ako sfetovany...podaval mi flasu ze ju mam ist vyhodit. Nespoznal ma, az ked som sa mu pripomenul. Nepametal som si jeho meno.

2. jula
Chystal som sa asi na ukrajinu...neviem s kym. A nejako ma nutili nieco prepasovat...neviem asi marihuanu. Nakoniec som ale skoncil dakde v afrike, kde nas nahanali nejaki vojaci. Skryvali sme sa dlho, ukoristil som kalasnikov takze som si veril. Vojakov bolo ale stale viac, boli sme schovani niekdke v trave a v prachu...preslo okolo nas vozidlo a za nim dvaja vojaci ale nevsimli si nas...mieril som na nich ale nestrielal aby sme sa neprezradili. Pozoroval som tych dvoch vojakov ale zrazu sa otocili a zacali utekat naspat...zjavila sa tam totiz nejaka ina armada - mali tmavsie maskace...tmavo zelene, ti prvi sede. Utekali sme teda aj my ale skoncili v stane kde nas zajali. Prisiel hlavny velitel, vysypal na nas vrecusko s diamantmi a povedal ze mu staci zvazok dolarov za kazdeho...a usmial sa. To nas fakt potesilo, mysleli sme ze vsetko vyriesene ved pohoda to neni vela. Aj ked na chvilu mi napadlo ze to mozno bude ojeb a ked dostane prachy zabije nas ale rychlo som na to zabudol a tesil sa...robili sme uz dokonca plany ako budeme pokracovat v ceste.

3. jula
Tusim zas nejaka cesta...ale zabudol som, zapametal som si ze som sa zobudil (v sne), siel ku compu kde ma cakala sprava od bidaka...tusim tam boli nejake linky ze mam cvicit opatrnejsie kvoli chrbtu a este niecomu...potom som sa zobudil uz naozaj. Zaujimave, chrbat ma skutocne boli...mozno to bola taka sprava od tela.

4. jula
Zas som bojoval...odohravalo sa to pri nejakej lodi, vode...a stale sa opakovala ta ista scena akurat najprv som zabil vojakov izraela, potom rusov, potom americanov :) Myslim ze nozom. Neviem tusim som strazil nieco aby sa niekto niekam nedostal...alebo ja som sa mal niekam dostat? Malo si toho pametam zasa skoda.
Dalsi sen bol ze som mal nejaku skupinu a mali sme niekam ist ale furt nesli tak som ich suril a nervozne behal po chodbe ze nieco nestihneme...divne. Potom sme ich (neviem s kym) zamkli a tvarili sa ze sme odisli...
Dalsi...klasicky, niekolkonasobne prebudenie do sna...siel som k pocitacu nieco spravil...a zas sa prebudil a zas a zas...zaujimave je ze niekedy som si aj uvedomil ze to je iba sen a nemozem nieco v skutocnosti precitat a odpisat, nieco skutocne urobit - vyriesit.
Blbe je ze si v poslednom case nepametam skoro ziadne podrobnosti...na druhej strane si zas pametam vela snov.

5. jula
Vstal som, pozrel z okna a bol tam velky diviak. S obrovskymi zubami, nie diviacimi...takze zachvilu sa zmenil na kona. Bielo-gastanovy bol, pasol sa pobehaval. Zachvilu sa objavil dalsi. Biely. Pohlad z okna bol celkom realny az na uhol, vyzeralo to ako keby som bol na prizemi ci prvom-max druhom poschodi...v skutocnosti by som to nemal hentak sancu videt.
Druhy sen...siel som po meste...neznama cast, moc to nevyzeralo ako bratislava ani ako slovensko. Zbadal som peknu sikmooku dievcinu v bielych priesvitnych satockach, dobre sa na to cumelo (skoda ze neprisla lucidita) tak som siel po ulici s hlavou vykrutenou na max...a cumel na zadok. Hned potom som stretol dvoch strasne skaredych britskych policajtov...normal britske uniformy takze som si domyslel ze tu je niekde britska ambasada a oni strazia. Presiel som okolo nich, cumel na nich a asi sa aj trochu zasmial lebo vyzerali fakt hrozne, take karikatury. Ked som uz bol kusok od nich, pocul som ako zvolali : hey kinder :) Alebo kindie alebo nieco take, neviem preco po nemecky...no otocil som sa teda a siel k nim, vyzerali ze chcu s niecim pomoct. Zda sa mi ze uz vyzerali zas inac...jeden nieco robil s vysielackou, nechapal som co. Potom zacali hovorit po anglicky, nepametam si vsetko. Nieco ako : "Try to say : Mr. Rafolski/Rafalski/Golski/Galski? (nepametam si presne to meno), that body is in container... Tak som teda povedal...on zas zacal nieco robit s tou vysielackou a chcel odo mna aby som to povedal do anteny tej vysielacky, sa tvaril ze to spravi nejaku analyzu tak som sa spytal po slovensky ci je jebnuty... Asi pochopili a chceli odo mna dychovu skusku...tipek vytiahol nejaky smiesny pristroj a fukol najprv on donho a az potom mi ho podaval...som dost nasrato povedal ze chcem naustok, ze je nechutny humusak alebo take nieco...uz sme tusim komunikovali v slovencine. Vybral teda naustok, nasadil ho...strcil si ho do nosa a podal mi ho :) To uz som uplne nechapal a strasne sa smial, potom som protestoval ze to si predsa nestrcim z jeho nosa do huby...a on sa zacal vyhovarat ze to si predsa nestrcil do nosa ale len to tak pritlacil druhou stranou o lice alebo take nieco, prostre debil...ale skoro ma aj presvedcil a zacal som pochybovat ze mozno ma aj pravdu a fuknem mu do toho...ale uz to nebolo potrebne lebo som sa zobudil.
Tento druhy sen bol fajn, vtipny...pobavil som sa.

6. jula
Nastavil som s budik na desiatu (v skutocnosti). Snivalo sa mi ze som sa zobudil a pozrel na telefon...ten ukazoval 12.45 ale bol nejaky pokazeny, zaseknuty, zamrznuty. Zrazu bola tmava obrazovka aj klavesnica...a potom bolo vidno len vlavo dole na obrazovke - zmazat. Som si povedal ze to budenie sa nejak oneskorilo zmrzlo...ale zaroven som aj cakal ze zazvoni teraz, oneskorene...a vtedy som sa zobudil na budenie skutocneho telefonu - bolo samozrejme 10:00 :) Samozrejme som bol najprv zmateny, nevedel som co bol sen a co realita alebo ci to bol vsetko sen a este stale je... Zaujimave, nechapem ako to telo mohlo takto presne nacasovat.

7. jula
Prvy sen brutalna haluz...bol som na HT s M...a neviem ci tam alebo ne ale zomrela V :( Chodil som a premyslal ci by sa to stalo aj keby sla/nesla s nami...a potom som (v tom sne) nejako precitol a zistil ze vobec nezomrela predsa ze to bola len nejaka halucinacia. Povedal som M aku halucinaciu som prave mal a on iba nechapavo kukal na mna takze som si zasa prestal byt isty co bola halucinacia a co realita...zvlastne fakt.
Druhy sen bol super, utekal som pred zakonom s Pamelou ;) Zas si toho pametam velmi malo ale viem ze sme sa skryvali u mna doma, v nejakom dome na plazi, na pumpe,...viem ze sme utekali na stvorkolke...viem ze riadila ovela lepsie ako ja, mne vobec nefungovalo pridavanie plynu...bolo to nejak nezmyselne spravene ze som musel pridavat nejakou fintou oboma rukami. A co bolo najlepsie na celom sne - Pamela mi ho sprijemnovala...niekolko krat, aj za jazdy na tej stvorkolke :) Super sen, skoda ze si ho tak hmlisto pametam a skoda ze nebol lucidny.

3 komentáre:

  1. mna v poslednej dobe sny deprimuju lebo si ich vasinou pamatam a su hlupe agresivne, smutne a podobne, skratka nic mile a nechapem ich vyznam ak vobec nejaky maju a pritom spim neskutocne dlho a aj tak sa zobudim rozbita :-|. tebe nevadi ak sa ti snivaju uplne hluposti?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neviem co myslis pod \"hluposti\"...ale mne nevadi skoro nic :) Mozno tak ked su tie sny uplne nudne...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja teda nic zaujimave akurat vcera nejaky vylet zo ZS kde sme boli v nejakom vidlakove v restike 5. cenovej, jedlo som si dal radsej to co ostatni a neriskoval pytat nieco ine u pultu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť