piatok 20. júla 2007

Zvlastne sny v druhej tretine jula

(ne)zapametany sen, (ne)zapametany sen, v posteli, behanie po snehu a testovanie cernosiek v rusku, letecke nestastie, na vyludnenom divnom mieste, sen o zobudeni. 12. jula
AAA fokin shit zabudol som jak som vstal z postele...figurovalo tam cislo 3, nejaki traja ludia...nieco skusali. Mozno si este spomeniem v priebehu dna.

13. jula
Fok...zas som si nic nezapametal akurat mam taky pocit ze to bola nejaka kratucka nezmyselna blbost...tusim som dostal facku. Nechapem tieto moje snove cykly, na zaciatku mesiaca brutal supa a potom zrazu nic...

14. jula
Sen sa odohraval v mojej posteli...niekto tam bol a fajcil cigaretu s trochou travy...neviem ci som fajcil aj ja. Viem ze kusok popolceka padol na plachtu, chcel som ho zdvihnut ale spravil som flak.

15. jula
Asi viac snov ale po zobudeni zasa uplne vymazanie pamete. Dlho som lezal v posteli a pokusal sa spomenut, nakoniec som si trochu spomenul aspon na tento jeden: Bol som dakde na nejakom velkom kopci, ladovci...z nejakymi ludmi, poznal som ich. Bol som bosy...dost divne a dost zima na nohy mi bolo :) Potreboval som sa dostat dolet tak som sa rozbehol zo svahu...nikdo nechapal ze preco tam bezim zo svahu jak blazon a este k tomu bosy...dolel sa mi zda ze ludia uz skandovali lol :) Dobehol som do akehosi ciela, kde bola ciara a dvaja vojaci...myslim ze rusi. Tam som od vycerpania padol. Potom som siel do nejakej budovy kde som hladal...uz neviem co ale nenasiel som to, boli to prazdne miestnosti s divnymi ludmi. A potom som sa ocitol v miestnosti kde bolo vela ludi a na zemi 4 (alebo 5) cernosiek iba v modrych nohavickach. Rusi predviedli nejake super rychle klonovanie a zrazu tam cernosky neboli 4 ale cely rad, pre kazdeho jedna. Rozdavali sa podla poradia, ked som si lahol k tej ktora vysla na mna - zistil som ze to klonovanie neni uplne dokonale, ze je trosku chudsia ako ostatne a ma take vyraznejsie, krajsie telo. Potom som ju testoval :) myslim ze celkom dlho, bolo to fajn... Skoda ze som si na ten sen spomenul len tak matne, inac bol dost dlhy, zivy, fajn...je mozne ze bol aj lucidny a klonovanie cernosiek som vymyslel sam :) fakt neviem.

16. jula
Zvlastny, velmi dlhy, smutny sen. Zapametany zas utrzkovito, inac skutocne velmi dlhy. Stalo sa nejake nestastie...tusim pad lietadla. Bol tam aj niekto koho som poznal, teda viaceri ludia ktorych som poznal. Chodil som smutne po nejakom komplexe velkom...pametam si ze sme aj pristavali lietadlom bolo to dost divne lietadlo najprv slo uplne krivo na drahu a v poslednej chvili sa zazracne vyrovnalo. Ten pohlad na pristavaciu drahu a lietadlo bol taky nerealisticky, skoro ako keby to bolo papierove. Inac zvysok sna realisticky. Bol to ako keby dovolenkovy komplex velky...pametam si hlavne ze som dost plakal :) Dalej si pametam ze niekde na konci komplexu som stretol nejaky par...dievca do mna zacalo uplne nepochopitelne skaredo rypat...uz neviem presne kvoli comu, tusim ze mam nohavice z nejakeho materialu ktory skodi prirode alebo kvoli znackovej obuvi alebo neznackovemu tricku? Alebo kvoli niecomu uplne inemu? No bola skutocne zla, ja som sa nieco spytal a dalej som im uz nerozumel. Povedali nejake 3 cudne slova v dvoch vetach takze som vobec nerozumel podstatu. Spytal som sa odkial su ked tak debilne rozpravaju a isiel smutny prec. Siel som do nejakej budovy, po dlhej chodbe...na konci som videl zenu tak som sa siel pozret. Ako som isiel blizsie zistil som ze sedi vo vani...ale nejako som si to neuvedomil a siel dalej...ked som bol uz uplne blizko zbadal som napravo od nej mimo vane dalsiu a vtedy som si uvedomil ze kurva sak niekomu lezem do kupelne :) Tak som sa asi ospravedlnil a odisiel. Este si pametam ze som sa tam niekde videl v zrkadle a mal som uplne ine telo, mrte uzsi pas a trosku sirsi vrch.

18. jula
Neviem ci sme stroskotali alebo co...ale bol som s viacerymi ludmi na nejakom mieste. Vsetci sme mali manzelky :) Aj ja uff. Zaujimave no, zaujimave bolo aj to ze miesto bolo vyludnene. Opustene stany, veci...vsetko vyzeralo ako keby vsetci ludia z tade nahle kvoli niecomu usli. Bolo to celkom strasidelne miesto...zeny sme nechali dakde v bezpeci a sli na prieskum. Nasiel som maleho chlapca...tesili sme sa nam povie co sa stalo ale bol uplne zmateny, nic rozumne nepovedal. Zobrali sme ho so sebou. Tusim sme si v opustenej krcme dali nejake piva... Rozmyslali sme potom co dalej...ci nebudu toto nase posledne chvile, ci na tomto divnom mieste bez nicoho a nikoho neostaneme a neumrieme alebo ci sa nam nestane to co sa stalo aj povodnym obyvatelom...navrhol som ze ked by to malo byt nase posledne chvile mali by sme ich stravit s manzelkami :) A tusim sme rozmyslali aj nad nejakymi vymenami ehm...

20. jula
Zobudil som sa na budik v telefone. Tri krat :) Neviem co bol sen a co realita vobec, kazdopadne som chcel vstat o 9:00 a vstal som o 11:30 takze sa mi to asi dva krat snivalo a raz som budik vypol...pametam si ze raz som sa pozrel na displej a bol tam nejaky blby cas uplne, hodinu neviem ale :08 minut. Zdalo sa mi ze som mal aj dalsie sny...ale nezapametal som si uz nic.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára