streda 18. júla 2007

Stroj casu

Dnes som trochu cestoval v case...taky kratky poznavaci vylet, v kazdej casovej dimenzii stravena nejaka zaujimava chvilka...Nejako som nerozmyslal nad tym ako je mozne ze cestujem v case, pripisoval som to hudbe. Cestoval som chronologicky, stale dozadu...nakoniec som bol uplne v najstarsej moznej dimenzi, najdalej kam sa dalo tym strojom dostat. Na uplnom pociatoku civilizacie, akasi najnizsia forma zivota, primitivna kultura...bola to krcma a ludia tam pili pivo.
Neskor ked som myslel ze cesta uz skoncila, som na ulici zbadal skutocnu pricinu cestovania v case. Stal pri smetiakoch...na prvy pohlad nenapadny, lahko prehliadnutelny...stroj casu. Hrali sa s nim dve male deti, chlapec a dievca. To oni ma posuvali ako sa im zachcelo...nestihol som s tym nic urobit lebo ma posunuli o par minut dalej.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára