pondelok 2. júla 2007

Zarucene temy na maturity

100% zarucene temy na maturity v roku 2008 az 2596 + skvele tipy na vianocny darcek + space is fun spievajuce zizaly Zarucene temy na maturity
Mami, oci, som gej (slavnostny prihovor)
Najkrajsi zazitok: bola som znasilnena (rozpravanie)
Kyberneticka mechatronika v molekularnej biologii v kooperacii s kvantovou fyzikou a Bohrovym modelom atomu (vyklad)
Ako som nasim povedal, ze som nezmaturoval (rozpravanie)
Pasovanie stvorlistkov kravam na Sri lanke (diskusny pripevok)
Predseda spolku anonymnych alkoholikov pri zahajeni stretnutia (slavn.prejav)
Preco honis s lavou rukou a nie s pravou rukou (uvaha)
Slimaky a ich sexualne citenie ( disk. prispevok)
Keby som bol Chuck Norris tak... (uvaha)
Alenka v risi divou ako fenomen spolocnosti (uvaha)
Vajce (umelecky opis)

Skvele tipy na vianocny darcek - tuzim po rytierovi z pythonovskeho svateho gralu...ale je tam viacero fajn...ozaj dobry napad.

Inac tie temy ma dostali strasne...a davam ich sem rad lebo dost vela navstev na tento blog chodi z googla ked hladaju maturitne temy...teraz najdu toto huahaha mili maturanti smola, ale snad sa aspon pousmejete a pripominam vam ze maturita je easy a na vysokej cez skuskove budete na nejaku smiesnu maturitu spominat s usmevom.

No ale zamyslime sa teraz, preco sem davam maturitne temy a tipy na vianocne darceky ked je uz po maturite a do vianoc este pomerne daleko? No pretoze SPACE IS FUN :
http://www.weebls-stuff.com/toons/space+is+fun/
Velka vec...vyzera to na nove zvonenie v mobile priatelia ;) Moje terajsie (z tej istej stranky) uz je moc opocuvane...

7 komentárov:

  1. Je zábavný aj ten zajac zapichnutý z mrkvou. HA you are dead, rabbit killer!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie maturitne temy ma pobavili :-)

    a s tymi troma spievajucimi nie je nieco v poriadku pretoze TO zelene je zrazu v strede a ja sa pytam ze preco

    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lebo oni nie su vedla seba na priamke...zeleny je vpredu, potom za nim ruzovy a za nim oranzovy...takze ked sa na nich pozres z isteho specifickeho uhla tak to vyzera ze je zeleny je v strede.

    CSI:Space vysetrovatel Knox expert dakujem za pozornost.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tu som pripravil nacrt s uhlami pohladu:
    http://knoxville.bloguje.cz//img/spaceisfun.jpg
    P1 je pociatocne pozorovanie ked je zeleny na lavo, P2 je vyssie spominany specificky uhol pri ktorom je zeleny v strede.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pripravujem este interaktivne video a DVD s danou problematikou...pre zaujemcov o hlbsie oboznamenie sa s teoriou a metodologiou v tejto oblasti sa pripravuje vedecka konferencia.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ale ten uhol P2 mal byt trosku posunuty nacrt je nepresny

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Preto je to NACRT a nie technicky vykres narysovany :) Ale zjavne si pochopila takze NACRT splnil svoju ulohu vazena pani bakalarka ;)

    OdpovedaťOdstrániť