utorok 31. júla 2007

Koniec jula - dalsi lucidny sen

s docentom, na krizovatkach, na biku, revizor, upratovanie, Emma Sjöberg s kofolou, v lese, motivy kaligrafie a novy barak, stroskotanie a lucidne ocitnutie sa doma, utek zo zamku, 23. jula s docentom, na krizovatkach,
Rano vobec nic, az pri ranajkach som si trocha spomenul. Bol som v nejakej kupelni a umyval si tvar, ruky, brucho,...zrazu prisiel isty docent (o ktorom sa mi uz snivalo) a zacal strasne picovat ze co tam robim ze co to ma znamenat ze to predsa nemozem :) Hrozne...potom sme vysli von kde uz boli studenti, zjavne to teda bolo v nejakej skole...a picoval dalej...a strcil do mna, naco som zacal picovat ja, ze take nieco nemoze a ze mam svedkov na to ako mi nadaval a fyzicky napadol a tak...no proste fuj, nechcel by som potom robit unho skusku :) Dost ze nocna mora...
Dalsi sen...siel som cez nejake mesto, boli tam strasne zlozite krizovatky...nevidel som ziadny prechod prechodcov tak som chodil len tak...stale sa objavovali nove cesty...prechod prechodcov som som zbadal az ked som siel cez cestu...vtedy som zbadal aj 2-3 policajne auta a trochu som sa zlakol ze mi daju pokutu :) ale kaslali na mna a sli uplne inou cestou.

24.jula na biku,
Zas nieco s policajtmi...sli sme po nejakom moste, asi starom...neviem s kym. Neviem co sme robili, bolo to take zvlastne...ako keby sme sa pretekali s autami. Ked som zbadal policiu tak som zakrical druhemu nech dava pozor a spomali...a akokeby som sa premenil z auta na bicykel. Prechadzal som okolo policajta kedze som bol rozbehnuty este z auta dost rychlo...zakrical na mna : pan vodic vy ste pil alkohol? Bike sa zmenil na korcule a ja som korculoval dozadu a vravel ze nie, oni si ma nejako odchytili a poslali na koniec mosta nedostavaneho. Ostatni s ktorymi som bol zdrhli a ja som tam ostal sam...cakal som hodnu chvilu ale ti policajti srali na mna maximalne, pozrel som sa dolel z toho mosta a ten co ma zastavil za mnou posielal dalsieho ale vobec si ma nevsimal. Nasral som sa a zakrical im dole nieco ako : skurveni zeleni buzeranti, alebo nieco podobne. Potom este nieco...a potom som zdrhol domov. Doma som mal trochu vycitky svedomia tak som sa siel pozriet na to miesto...bezal som. Prisiel som tak na polcestu a nevedel ako dalej, prostredie bolo uplne ine ako v skutocnosti...bolo vidno ze to niekedy bolo tak ako je to teraz v skutocnosti ale boli tu nove stavby, vsade viac ludi a tak...na futbalovom ihrisku pri skole a bolo strasne vela deti, fakt brutalne davy. Ked som chcel uz odist, zbadal som podozriveho cloveka ako sa ku mne blizi...bol mi nejaky znamy takze som pockal...ale nebol to znamy, bol to zlodej povedal ze mu mam dat vsetko cenne lebo ma pichne striekackou s ihlou no fuj. Ale bol to taky trulo tak som sa rozbehol ze cestou vymyslim nieco alebo najdem nieco s cim ho dobijem. Nejako ma nic nenapadalo a cestou okrem mnozstva ludi som nic nevidel. Chvilami som vobec nevedel kde je, ci blizko za mnou alebo som mu usiel...bal som sa otocit aby ma nebodol tou ihlou mozno nakazenou. Dobehol som domov, stihol otvorit vchodove dvere...tusim pri zatvarani som mu do nich zabuchol ruku...niekolko krat po sebe :) bol tam aj moj otec...siel po schodoch a ja vytahom...trochu som sa bal aby ten fetak nesiel za otcom po schodoch ale potom som sa upokojil s tym ze otec by ho zastrelil...

25. jula revizor, upratovanie,
Siel som v autobuse...asi bez listka a zbadal vpredu znameho revizora ako sa prediera smerom ku mne.
Niekto mi spravil brutalny "poriadok" vo veciach, vsetko bolo uhladne ulozene akurat ze asi 80% veci chybalo...mal som strasne nervy...potom som nasiel dva obrovske sacky travy. Bolo to dost podozrive, bol som uplne zmateny...lebo ich tam musel dat niekto z rodiny ked upratovali. Zvlastny sen.

27. jula Emma Sjöberg s kofolou, v lese, motivy kaligrafie a novy barak,
Vela snov, tak asi 5 ale uz pocas prebudzania som mal blby pocit ze preboha ako si to mam vsetko zapametat. Viem ze sme mali novy dom. A vravel som ze moja izba by
mohla byt spojena s garazou aby tam bolo viac miesta a ze je tam teraz chladnejsie, ze by som si tam dal gauc...potom som siel niekde hore, asi na balkon a pozrel sa na druhy dom cez ulicu. Na balkone alebo v okne bola Emma Sjöberg, herecka zo serie Taxi filmov a pila kofolu. Vyzeralo to ako reklama.
V dalsom som bol so starym otcom niekde v prirode. V stane...na luke...pametam si ze okolo sla helikoptera a zasvietila na mna...dole pod nami boli nejake zvierata. Potom si pametam ze prislo nejake auto, svietilo, nevedel som co tam robi. Dost som toho zabudol ale viem ze som sa este plazil...aj v stane aj v spacaku tak ako keby zrychleny slimak alebo take nieco...ako v nejakom detskom filme ked sa hybu postavicky. Proste taky animovany pohyb. Zvlastne, nesnivaju sa mi taketo nerealne veci.
Spomenul som si este na take motivy, pisal som nieco...ale nie normalnym perom alebo ceruzou ale velkym stetcom ako sa pouziva na kaligrafiu. Rozmyslal som co to preboha robim ked kaligrafii nerozumiem a neviem to...
Dalsi ze stavali dom...oproti nam...vysoky a dost blizko takze by sme si vzajomne videli do okien...dost sa mi to nepacilo.

28. jula stroskotanie a lucidne ocitnutie sa doma,
Stroskotal som dakde...bolo tam ciste more a pekne ostrovy...viem ze som s niekym chcel plavat naspat, ze som tam videl nejaky cln alebo co. Stroskotankyne boli same pekne zeny...bolo to cele take zvlastne, matne si na to spominam ale isiel som hladat cln...plaval som...a zrazu som sa ocitol v bazene, v trenkach...plaval som a skakal...neviem ale podstatne je ze potom prisla lucidita :) Ocitol som sa doma a v obyvacke na gauci boli dve polonahe zeny a chlap. Chlap sa venoval jednej z nich tak som siel za tou druhou, ciernovlaskou s...ehm no to je jedno. Uplna lucidita takze som robil co som chcel, skoncilo to tesne pred tym ako malo tym ze som mal nejake divne pocity a niekto zazvonil.

31. jula utek zo zamku,
Sen sa odohraval v stredoveku. Bol som v nejakom komplexe ako keby hrad, zamok...a chcel utiect. Este s niekym, ako keby nejakou rodinou ale nie mojou. Odhodlali sme sa a utiekli - bezali sme cez nejaku branu, niekto povedal ze ked sa dostaneme cez nu tak sme uz v bezpeci. Potom sme uz mali nasadnut na voz a zdrhnut. Voz tam bol ale az dalej...a bol bez kona a nezapriahnuty takze to by nas velmi zdrzalo na uteku. Zbadali sme dalsi, mensi voz na ktorom sli dve stredoveke postavy, zeny. Bezal som za nimi, planoval som ich zhodit...bolo to nepekne ale boli sme na uteku takze nebola ina moznost. Dobiehali sme ich, nieco povedali...zobudil som sa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára