piatok 13. júla 2007

Famozna hra na drumblu

Na youtube pravidelne a systematicky vyhladavam videa ohladom drumble...dnes som nasiel tieto dva a uplne nechapem, vynikajuce!http://www.youtube.com/watch?v=uIyuVYzxMew
http://www.youtube.com/watch?v=M46XDGL7iZM
Skoro to pripomina psytrance...vynikajuce inspirujuce mierne demotivujuce ale co uz.
Inac planujem aj ja nieco nahrat aby som si potom dakedy checkol progres...nezlepsujem sa - stagnujem lebo neviem ako napredovat. Ziadne navody, rady, tipy...rozmyslam ze spravim nejaky beat/podmaz vo fruityloops a do toho sa pokusim uletiet v nejakom takom style ako na videach...alebo skor zohnat nejake ludovky a pokusat sa o to?
No uvidim, kazdopadne potrebujem dalsie drumble (inak naladene, ine zvuky), chcem skusit spravit vlastnu drumblu z dreva (takisto ako drevenu fajku na ktoru sa chystam uz vyse dva roky). Obaval som sa ze drumbla ma prestane po chvili bavit...neprestala aj napriek tomu ze sa nezlepsujem alebo zlepsujem len velmi pomaly, obcas si na nej dost slusne uletim...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára