štvrtok 31. marca 2005

1 april na zozname

pouzivanie portalu zoznam.sk bude spoplatnene... Vážený užívatel!
Od dnešného dna je používanie internetového portálu Zoznam.sk spoplatnené!
Len 299,-Sk / mesiac!
Poplatok za používanie všetkých služieb a produktov Zoznamu - najnavštevovanejšej stránky slovenského internetu - bude zahrnutý do Vašej faktúry za pripojenie na internet.

Dakujeme za pochopenie,

Váš Zoznam

Myslim ze im to celkom vyslo. Prislo to totiz tak necakane, nikdy predtym som nic podobne na zozname nevidel takze som to vobec necakal. Prve co ma napadlo ked som to zbadal bolo : "KOKOTI"
Totiz na slovensku neni nic nemozne. Normalne som sa zacinal obavat o svoju mailovu schranku ktoru u nich mam. Uvedomil som sa az pri poslednom odstavci kde stoji ze poplatok bude zahrnuty do mojej faktury za internet. To uz som sa zasmial a priznal ze som im tak trochu naletel...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára