nedeľa 10. júna 2007

Bitka, dj dali, policajt a dovolenka

Budem tu davat sny uz nie vzdy ked sa mi snivali ale takto pokope par krat za mesiac... 4. juna
Siel som s mojimi starymi kamosmi (ktorych som nevidel roky) pod mostom...styria sme boli. Nieco sme tusim niesli (nejake velke krabice zda sa mi...mozno televizory. Stretli sme nejakych styroch zjavne bitkychtivych debilkov. Najma jeden taky vacsi neustale provokoval...zacal sa mlatit s jednym chalanom (z tej mojej skupiny), na moje velke prekvapenie zachvilu lezal na zemi. Pametam si ze ked uz bol na zemi a ten pako ho este bil, siel si kopnut aj dakto iny z jeho skupiny. Vtedy som ja a tusim este niekto z mojej siel zasiahnut ale ako keby sa stal zazrak nejak sme sa zastavili a nachvilu nebolo proti komu a comu zasiahnut. Potom to siel skusit druhy moj kamos - tusim aj toho zbil, potom sme sa asi sli nejako mlatit vsetci :) ale to uz si nepametam.

5. juna (dalsi lucidny)
Snival sa mi sen...potom este jeden - a ked som si skusal spomenut na ten druhy, zabudol som ten prvy - totalne.
Druhy bol ale fajn. Neviem ho cely, zaciatok si nespominam ale - bol som doma, siel som uz spat ale isiel som este do kuchyne po vreckovku. Pocul som ze niekto prichadza domov. Chcel som z balicka alebo krabice alebo co to bolo vytiahnut vreckovku ale vytiahol som solnicku ktora osolila dalsie vreckovky. Cize ked som vytiahol uz normalnu vreckovku bola slana ale nevadi lebo potom ked som siel do izby spat tak namiesto toho aby som vstupil do mojej izby, vstupil som do krasneho bazena v paradnom prostredi. Tuto som zacal vstupovat do sna. Bol som na jednom konci a na druhom som videl do vody vchadzat dve zeny - jedna mala nieco na sebe druha bola uplne naha s dokonalou postavou. Samozrejme som sa zameral na tu nahu s dokonalou postavou...plaval k nej...vyzerala ako najkrajsia dj - dj dali. Chvilu som cumel, plaval za nou...potom sme uz plavali spolu :) Nepametam si ze by sme sa nadychovali, stale sme boli pod vodou. Boli tam len nejake dotyky a bozky, nic viac...ale aj tak to bol super, vzrusujuci pocit. Skoda ze som sa potom zobudil.

Neskor som si spomenul este na jeden dalsi...bral som si papriku...zelenu...niekto (asi rodicia) mi hovorili ze nemam jest taku ............. papriku. Nevevedl som co povedali ale doplnil som si ze asi spinavu...lebo som ju neumyl. Zrazu uz ale bola nakrajana a ja som si odhryzol. Vsetko :) Pekna blbost...

9. juna
Siel som v aute, sedel som na sedadle spolujazdca - soferoval otec. Sli sme ai trochu rychlejsie ako sme mali a zastavili nas policajti - bolo ich tam mrtne. Jeden pozeral na nas a napadlo ma ze nie som priputany (fok v skutocnosti sa vzdy priputavam) - otec bol. Napadlo ma ze budem muset asi zaplatit pokutu. Policajt isiel rovno ku mne a zacal riesit blbosti chcel odo mna neviem ake chujoviny este aj cislo bankomatovej karty ci co. Spytal som sa tak so zaujmom ze naco im to vsetko je, pripomenul som ze mi to nevadi a nerypem, len sa zaujimam o jeho pracu a postupy...zacal so zaujmom vysvetlovat ze podla toho ma lepsie identifikuju alebo co...vyzeral mrtne rad ze sa moze s niekym porozpravat a ze moze predviest znalosti co sa naucil :) Uz som aj nejako automaticky predpokladal ze mi pokutu odpusti a ze to bude riesit dohovorom ked sme sa tak pekne porozpravali ale nakoniec mi dal papierik kde bolo hore 180 sk a dole 1800 sk. Zvlastne...

10. juna
Mierne lucidny, obcas som zda sa mi ze do sna zasahoval - chvilku aj lietal resp. plachtil. Bol som dakde asi v tunisku na dovolenke alebo co to bolo. Velky hotelovy komplex...obrovsky, rozlahly a velaposchodovy ale bez stien rozdelujucich izby takze vsetci spali pri sebe spolu...ako v skolke :) Dost som toho zabudol ale viem ze vacsina snu sa odohravala na jednom poschodi ktore bolo rozdelene do takych dvoch kridel. Som spal v jednom...na takom gauci. Raz som zabludil moc hore...bludil som po podkrovnych, este nezariadenych priestoroch...zbadal som tam dvoch malych ciganov tak som sa spytal na cestu, nieco povedali ale absolutne som nechapal a stale som bludil. Potom som tam stretol nejaku zenu tak s tou sme uz trafili. Siel som s nou zamerne do toho druheho kridla lebo v tom mojom bolo mrtne ludi...takze sme si nasli postel resp. gauc...hm fajn bolo ale po chvili nas vyrusila majitelka toho gauca, este ovela krajsia zena. Ta moja zmizla (doslova, jak koprfild) a ja som sa pred tou druhou tvaril ze som opity a ze som si zmylil postel. Vyzerala fakt uplne nestastne...viditelne to ze jej niekto spal na gauci ju brutalne vzalo lol. Pobral som sa teda nenapadne do druheho kridla, chcel som ist spat. Prisiel som tam a videl som len mrtne ludi ako zbaleni odchadzaju. Bezal som za nimi, po schodoch to bolo velmi zaujimave lebo som cele schodiska bral letom resp. som ich vzdy preplachtil...zaujimavy pocit. Dole v hotelovej hale som videl uz len autobus ktory ich bral...autobus sa menil, raz bol vacsi inokedy mensi...siel z haly rovno do nejakej chodby z hotela...bezal som dlho dlho za nim, krical a ukazoval prostrednik...niekto zo zadu sa na mna aj pozeral, videli ma ale nezastavili. Potom som stretol spoluziaka ktory tam stal a taktiez picoval ze nestihol autobus tak sme picovali spolu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára