sobota 30. júna 2007

Tretia junova snova tretina

HT, Jazdenie s S, Suboj s medvedom, Na jachte a inde, S neznamou dievcinou v inchebe, V dzungli na strome.

22-23-24. jun (HT)
Viacero snov, ale vobec som nevedel rozoznat co je sen a co realita a co halucinacia. A ci vobec nejake sny a nejaka realita existuje, alebo ci sa to vobec da rozoznat alebo ci to ma zmysel rozoznat...

26. jun
Bol som niekde v parku, s S a mal som nekaky maly bicykel, ako keby malinku BMX-ku. Jazdil som na nom tak divne ako keby na koni...alebo na vodnom skutri, nieco medzi tym. Bolo to fakt zvlastne, potom zacala jazdit aj S...bolo to take zabavne, taka detska hra. Jazdili sme po parku, preskakovali kamene, naklanali sa a rezali zakruty pomedzi stromy...

28. juna
Bol som pri jazere pri Hornych Brezinach - na luke...aj s otcom a dedkom. Kracali sme a ja som zbadal cosi cierne ako skocilo a smerovalo smerom k ceste po ktorej sme kracali. Povedal som ze nieco vidim, nevedel som ci to bol diviak alebo medved ale myslel som ze skor medved. Dedko aj vytiahol pusku tusim ale dost sral na to a nejako ani nemieril skor len tak maval tou puskou. No a na to sa medved vyrutil z uplne druhej strany a skocil na mna. Nebol moc agresivny nehryzol ani ma nebil, len tak zlahka udieral ako keby sa hral. Aj som rozmyslal ci sa mam vobec branit...rozmyslal som ci mam vytiahnut noz a bodnut ho do oka lebo fakt nic zle nerobil...ale ako som rozmyslal tak zacal byt agresivnejsi takze som vytiahol z vrecka maly otvaraci noz...nesiel mi otvorit jednou rukou (druhou som drzal medveda pod krkom) takze som cepel vytiahol zubami. Zneskodnil som medveda - uz neviem ci som ho aj bodol do oci ale urcite som mu pomaly prerezal tepny aj miechu a nakoniec sa mi podarilo odrezat mu celu hlavu. Slo to uplne lahko, inac ako v skutocnosti...zaujimave.

29. juna
Pred spanim celkom slusna davka mate, myslim ze to spravilo svoje. Najprv som niekde cestoval a pri navrate domov som stretol suseda tak som siel s nim. Zaviedol ma na super jachtu - bol tam aj jeho otec, aj palo drapak :) lol podal som si s nim ruku. Bola to ozaj velka, luxusna jachta...dost ludi sa tam striedalo, pametam si jednu tetu ktora ma pozdravila menom a spytala sa ci mi nahodou neni zima pricom som ju vobec nepoznal. Obcas som na jachte bludil.
Potom - v asi uz dalsom sne som staval nejaky podvodny kabel asi optiku :) Boli s tym nejake problemy...este pocas prebudzania som si toho pametal viac kua, este aj treti sen...ale ako som sem sadol a zacal pisat tak to vysumelo. Myslim ale ze tam bolo nieco s cajovymi zahradami...

30. juna
Dnes minimalne dva sny opat, ale velmi velmi matne zapametane. Bol som v inchebe (vystavisko) kde bol nejaky mega turnaj v counter strike. Ja som alen a CS kaslal a bol som hore s nejakou babou...bohuzial si vobec nepametam podrobnosti, akurat viem ze nas dost casto vyrusili nejaki ludia - vzdy zeny. V dalsom sne som bol niekde v amazonii, nahanali nas domorodci - schovali sme sa pred nimi na nejaky vysoky husty strom...tesne ma minul sip ktory hodili...viac si nepametam len taketo zablesky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára