piatok 15. júna 2007

Mam nove icq cislo

a som z toho tak mierne nasrany ale hodim sem aspon nejake zaujimavosti - napr. vedeli ste kto je John Doe? A preco ze mam nove icq cislo? Lebo rano som sa zobudil a icq mi neslo, vraj zle heslo. Najprv som myslel ze je to nejaka chybicka na strane icq alebo ma nejake problemy trillian ale nie, niekto mi "hackol" konto a zmenil aj mail takze som si uz nedokazal vygenerovat nove heslo a musel som si zalozit novy account. Dotycnemu inteligentovi aspon takto symbolicky zelam len to najlepsie, vela uspechov v zivote,...kokot.

Ok, srat na to...vedeli ste kto je John Doe? Mne to meno nieco hovorilo ale nevedel som ze to je Jožko Mrkvička...tak pokial chcete si doplnte znalosti, http://en.wikipedia.org/wiki/John_Doe
(madarske Jóska Pista je carokrasne)

Jedna skvela reklama...
http://www.youtube.com/watch?v=VILM24IAQ6M
Prestat fajcit nie je jednoduche ;)

Hups, ze uchylna rodinka the kelly family? Spominate si este? Uplne nahodou som nato dnes narazil a spomenul som si na seba ako sedim a cumim na ESO s terezou pergnerovou a ako tam fici kelly family a ako sa hadam s rodinou ze hento nemoze byt predsa chalan ze to je zena na 100 %.
http://www.youtube.com/watch?v=L5zbG77Q0co
Tak si zaspominajte...

A na vylepsenie chuti Kabat - Moderni devce
Dokonala pesnicka...stoji za vypocutie.

Moderni děvče když chlapce spatří,
vypadá jak klaun s cirkusu patří.
Rúžovou věstu a modrý oči, na diskotéce kolem se točí.
Jo ten je báječnej jiste ma prachy, muj sen je vypadat jednou tak taky.
oleó,oleó,Rio De Janiero.

Moderni holky,nosi pěkný nohy
vypadaj svatě, jenže maj rohy.
to sem si našel moc špatnou cestu,
piju a kouřim,ježiš ja klesnul.
Chtel bych být jiný bystrý a krásny,
milovat děvče a být sní šťastný.
oleó,oleó Leo Kangasero.

Jenže já jsem děnne vožralej, děnne vožralej mám velikej pupek, smrdím a sem špinavej.
hodne piju, jim žensky nebalím..
a kdyz někdy o sobě vím hned to oslavím.

1 komentár:

  1. tou slovenskou verziou JD by som si nebol isty, obzvlast ak sa bavime skutocne o policajnych uceloch ku ktorym ma sluzit toto oznacenie, skor by som cakal Ferko Mrkvicka alebo Peter Kovac co je kombinacia najrozsirenejsieho krstneho a priezviska (aj ked na Slovensku myslim vedie pred nim este rydzo slovenske Toth)

    OdpovedaťOdstrániť