utorok 5. júna 2007

Uroda

Nejaka uroda z icq a youtube...fajn vtip, Janis Joplin, Diana Ross, neskutocne akrobatky, geriatricky rusky diskofil. Riaditel istej firmy hlada noveho
zamstnanca, na stole mu lezia nejake
CVcka... Pride mu do kanclu jeden
zamestnanec a vsimne si CVcko na vrchu:
Jeeej...To je Tono, toho zoberte. S nim
to budete mat super. Jeho vsetci
poznaju, vselico dokaze vybavit a taaak.
Tak riaditel si to premysli, zavola ho
na osobny pohovor. Po pohovore ho
vyprevadza, ked sa vo firme zastavi
Minister zahranicnych veci a hned:
Nazdar Tono, co ty tu?
Tak riaditel si povie: Kur*va asi je
fakt znamy, ja ho vezmem, ved aspon bude
napomocny.
Po tyzdni ho riaditel zobere na obed,
ked pri vedlajsom stole sedi cesky
prezident. Ten hned: Nazdar Tono! No jak
se mas, dlouho sem te nevidel!
Riaditel len kruti hlavou, nechape...
O dva tyzdne ide riaditel na sluzobku do
Vatikanu, tak si povie, ze nebude zle
ked zobere aj Tona. Prisli do Vatikanu,
tam plne Namastie sv.Petra. Papez v okne
kyva ludom. Tono pozera a vravi
riaditelovi: Pocuvajte, pockajte tu. Ja
idem za Papezom a zakyvam Vam od neho z
okna. Riaditel sa ho snazi zastavit, ze
to asi nebude dobry napad, ze z toho
budu problemy. O chvilu sa vsak Tono
zjavi v okne, Papez ho drzi za rameno a
spolu kyvaju. Po par minutach sa Tono
vrati a tam uz sanitka a riaditel s
kyslikovou maskou. Tono sa pyta: Pan
riaditel co sa Vam pre Boha stalo?
Riaditel: No vies....nechapal som ked si
sa tam zjavil vedla Papeza, ale skoro ma
jeblo ked za mnou prisiel Japonec s
fotacikom na krku a opytal sa ma, kto je
ten typek v bielom vedla Tona.

Janis Joplin vam hovori nieco? Ako pre mna je to fakt odpudiva osoba...hnus. Ale ten hlas je skvely, tato pesnicka je uplne genialna. Tak sa skuste nepozerat na tu mastnu plet a neumyte vlasy ale pocuvat :)
http://www.youtube.com/watch?v=-7JVxE2SYxo

Tu je este druha verzia...neviem ktora je lepsia, ale na tejto druhej si zobere na podium nejakych zmatenych nemcov ktori predvadzaju fakt ze zaujimave tanecky.
http://www.youtube.com/watch?v=MjxFu_NXET4

Dalsia perfektna vec - Diana Ross a We Shall Overcome.
http://www.youtube.com/watch?v=yMMhXCT2l9w
Genialna pesnicka, spieval nam ju raz profak na anglictine :) Fakt krasna vec...

A teraz, pre tych co nemaju radi sport tu mame sport. Ozaj zaujimave, obdivuhodne vykony predvadzaju tieto dievcata :
http://youtube.com/watch?v=5jkjSF2VwP4
Neviem ci je to gymnastika alebo akrobatika alebo co ale je to brutalne...ku koncu ich je tam viac a tie zostavy co predvadzaju su fakt neskutocne.

http://youtube.com/watch?v=Hi7Yr1NP1xc
Stary ujo z ruska tancuje...zaujimave, da sa na tom zasmiat ale aby ste sa na tom rehotali ako ja musel by vam ten ujo strasne pripominat jedneho suseda ako mne.

6 komentárov:

  1. ty a icq???? :-)
    ???:))
    neveriiiiiiiiiim

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hm, ja som teda dnesok a vcerajsok zabil pre zmenu digitalizaciou MP Nic nez Slova 1, grr, asi si dam od toho oraz na par dni, aktualne som sa dostal po str225 zo 430, ale treti den po sebe tym zabit nemam asi nervy

    inak ten vtip s Tonom je fajn :-)

    a na youtube som dnes popri tom kukal radsej onakvejsie klipy tuna
    http://www.kslounge.com/2007/03/20/552

    OdpovedaťOdstrániť
  3. integra - hmm ako pochopitelne ze nepouzivam icq klienta ale myslel som protokol cez ktory to prislo do mojho trilliana :)

    markoff - jooo super tak potom vies komu to MP mas poslat :)

    Mimochodom pekne klipy si v tom thajsku natocil, ani si sa s tym nepochvalil v cestopise :)) Ale zachvilu ti to z toho youtube zmazu, musis to davat inde lol.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nie nie urcite si si stiahol tu otrasnu novu verziu icq a teraz sa z nej vytesujes a hras sa na odporcu, ja ta poznam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. fajn vtip :), no a k tej Janis si pozri songy ako Kozmic blues alebo Me and bobby mcghee

    OdpovedaťOdstrániť