štvrtok 21. júna 2007

Druha junova snova dekada

Jazdenie, brigada, s L a J na dedine, u M doma. 13. juna
Kupoval som auto, tak som robil nejake skusobne jazdy na roznych autach...po piestanoch. Niektore boli fajn, ine ani ne. Pametam si ze som sa stratil v nejakych ulickach...a potom si pametam na uplne blbe male auto, nieco medzi detskym autickom a motokarou...a niekto ma presviecal ze toto je to najlepsie auto, ze si to musim kupit ze je uplne najlepsie...

16. juna
Velmi dlhy sen ale zapametal som si malo. Brigadoval som niekde v meste...tahali sme nejaky koberec alebo parkety alebo co to bolo...pod tym bola trava. Vobec som nechapal co robime, bola to nejaka volovina...potom prisiel asi boss a zacal nadavat ze som to spravil uplne nahovno, ja na to ze ako ze ja ked sme to tahali asi styridsiati? Ale on nadaval len mne, ukazoval pod tym na nejaky travnik a hlinu...vyzeralo to divne. Potom si pametam este ze tam chodilo dost skaredych tlstych sbskarov, do jedneho som vrazil. Ked som chcel ist uz domov, nejaka sefka tam dosla a vravela ze mi este nemoze vratit nejake doklady, neviem ci mali moj pas alebo obciansky alebo take nieco. Spytal som sa kde preboha su, povedala ze ich maju chlapi co sli na nakup nejakeho materialu a ze nevie kedy sa vratia. Musel som tam teda cakat. Potom som este nieco robil...potom sme boli viaceri v nejakej jednej malej miestnosti...nieco sa tam dialo ale nepametam si uz detaily vobec, ani koniec.

20. juna
Siel som s J a L po nejakej dedinke. L sa neustale prihovarala...v skutocnosti to vobec nerobi. Rozhodli sme sa ist do nejakeho domu tak sme preliezali plot. L po prelezeni spravila par krokov mimo nas a zacala mocit...J sa prizeral...uff. Ja som padal...cele to bolo take divne ale ani naznak po lucidite, neustale som bol presvedceny ze to je skutocne a nevedel som pochopit preco sa L sprava tak divne ale hlavne preco padam...ako keby sa naklanal so mnou svet a padal som dozadu.

Druhy sen sa odohraval kusok od mojho domu, v panelaku byval M - v skutocnosti byva uplne inde, siel som za nim. Panelak bol vnutri uplne divne usporiadany, inak ako v skutocnosti. Ked som odchadzal zabludil som...potom som sa pre nieco vratil, neviem ci kvoli tomu ze som zabludil alebo som si zabudol kluce ci mobil? Neviem ale bludil som tam a ked som konecne nasiel spravne dvere a vstupil dovnutra bola za nimi uplne mala izbicka kde boli iba dve lozka na zemi, na jednom spalo dievca a na druhom nespali M s nejakym dievcatom...vyrusil som ich. Potom ked som odchadzal bolo okolo velmi vela ludi, vacsinou bab.

V oboch snoch sa toho odohravalo ovela viac ale velmi vela som toho zabudol, pametam si skutocne len taketo utrzky...mam pocit ze som si pametal este jeden ale ten som zabudol pri vstavani spolu s vacsinou s druheho sna - na ten prvy som zabudol uplne a spomenul si az dakedy naobed. Myslim ze to je aj preto lebo sa budim znechuteny v miestnosti ktora v tychto dnoch je ako sauna kombinovana so solarioum, spoteny a lepkavy, fuj. Skratka ziadne prijemne prebudenie a spominanie so zatvorenymi ocami na sny teraz neni mozne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára