štvrtok 19. apríla 2007

Brano Mojsej na Youtube

Nuz...naco som to dnes len narazil...fuha to tazko to rozdychavam. Mozgovy trust pre vsetko, kapacita vo vsetkych oblastiach mr. Brano Mojsej ma vlastne konto na youtube. Upozornujem a neni to ziadna fraza ci klise ze sledovanie nasledujucich chujovin moze vazne ohrozit vase dusevne zdravie takze len na vlastne riziko...a zo zaciatku opatrne, nepodcenujte silu audiovizualnej nahravky a davkujte radsej v mensom mnozstve.http://www.youtube.com/profile?user=mojsejbrano
Pozor po kliknuti pride sok...tak to predychajte a kliknite dalej na VIDEOS a...a...neviem co dodat no ale fakt pozor na to...ja som si pozrel 4 videjka a na viac sa dnes uz nezmozem, jednoducho to nejde - je to fakt sila. Stracam schopnost pisat, zabudam abecedu, abldbfsadf§we§EF...

3 komentáre:

  1. erika.kerestanova22. apríla 2007 o 13:13

    Dnes som nasla tuto stranku.Len mi v nej chyba Norika.Nieje Vas vidiet, nic nove v tlaci,aspon som to nepostrehla lebo som dost casu mimo Slovenska.Rada som pozerala vase programy,lepsie povedane žrala som ich.Najviac sa mi pacilo ako ste sa pustili do Studenkovej.Brrr,neznasam ju.Fandim vam,zavidim vam ale v dobrom to, ako si viete uzivat zivot.Vsetko dobre!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No krasne moja, velmi pekne...tymto si ma uplne dorazila...koncim s pochybovanim o skutocnosti existencie, nie, nie tento svet nemoze byt skutocny

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ale v tom je to krasne, ze dachtori ludia su taki hlupi, ze az nesu. A ona tomu i veri. Super, no. Aj fico je super, juchu

    OdpovedaťOdstrániť