pondelok 23. apríla 2007

Trojjediny prispevok

Oblubeny film, opticky klam a sialeny sen. falilv1Oukej, vcera som si uz po neviem kolky krat pozrel Fear and Loathing in Las Vegas a slavnostne ho zaradil do mojich najoblubenejsich filmov na csfd.

Zaroven som si vyrobil uzasny avatar z filmu...pomocou programu Frame-Shots. Gut pomocka, este si spravim nejake zabery z Monty Python's Flying Circus.

Dalsia vec, super opticky klam :



Ktora tvar je nasrana? Odpovedzte a teraz sa na obrazok pozrite s nejakych 2-3 metrov...zaujimave, ze?

Opticke klamy su super, nejake dalsie uz na blogu mam napr. zatmenie marsu, jezis, kazic oci a mnoho dalsich.

A teraz skutocne sialeny sen z dnesnej noci. Zabijal som ludi. Masakroval...bola to nejaka schodza susedov ale neboli to moji skutocni susedia, boli to ini ludia. Jeden jediny bol skutocny a toho som nezastrelil. Inac som vsetkych strielal gulovnicou do hlavy. Zblizka... Zaujimavy, casto sa opakujuci motiv u mna - sla velmi, velmi tazko prebit.

Uff no snad mi nepreplo...

1 komentár: