pondelok 30. apríla 2007

Snovy april

Takze ked sa pozrem na april v snovom denniku, nemozem byt nespokojny...vela zapametanych snov, super lucidny sen - co viac si priat? No jasne, viac zapametanych snov a hlavne viac lucidnych...ale verim ze to pride. Z aprila doplnim este dva sny na ktore som si spomenul...viem ze sa mi snivalo o byvalom spoluziakovi...(hm nejaky casty motiv v poslednom case)...inom ako minule...chcel som sa mu ospravedlnit...ale neospravedlnil...mam pocit ze som si aj uvedomoval ze "jou sak toto je iba sen ospravedlnim sa mu, takto to je lahsie"...hm.
Dalej si pametam ze som hral na gitare, viem ze som sa hral s tymi cudlikmi a so zvukom...bolo to dost fajn.

V poslednych dnoch je ten spanok nejaky divny, aj vplyvom toho ze som nejaky chory aj inymi vplyvmi...cez vikend sa mi stalo ze som si lahol do postele, po chvili sa obratil na druhy bok a zistil ze uz je rano...tak som vstal :) Celkom zaujimavy pocit, taky tvrdy spanok...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára