nedeľa 15. apríla 2007

Zapach z chrapy

Dalsi mimoriadne debilny sen...rozpraval som sa s dvoma zenami. Jednu si vobec nepametam, ta druha bola velmi pekna. (Hm, keby bol sen lucidny tak to vobec nemusel byt az taky debilny sen.) Spytal som sa jej alebo ona mna, neviem...ani neviem co...ale ked som nieco povedal zacala sa smiat a odvratila sa. Nejako som vydedukoval ze mi smrdi z huby...secko.

Nechapem, taketo sny mam asi za trest. Mozno to ma za nasledok film Pi ktory som v noci pred spanim pozeral, mozno som sa stotoznil so sialenym zanedbanym matematikom na pokraji nervoveho zrutenia...

3 komentáre:

  1. Pi je genialny film... a na konci ako si zavrta do hlavy, wow. Inac od toho rezisera Aronofsky myslim, si musim pozhanat viac filmov, lebo dost dobre vyzeraju

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Requiem for a dream je neskutocna pecka to si urcite pozri...a na The Fountain sa chystam dnes, to som velmi zvedavy.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak The Fountain mam za sebou, tiez super film...

    OdpovedaťOdstrániť