utorok 17. apríla 2007

Vybavicka mojej V3 Razr

Co vsetko mam napchane v Motorola Razr V3. Zoznam java hier, aplikacii, zvoneni a wallpapery. Je to vsetko aj z odkazmi na stiahnutie...priebezne aktualizovane.motorazorv3Hry :

Sexy Poker 2004 - Vyzliekaci Poker aj Black Jack
ChessMaster - Vynikajuci sach
MM Reversi - Reversi, moja oblubena hra...
Midnight Pool - Fajn pool
Milionar - Chcete byt milionarom? (Po anglicky, aspon je to tazsie a nieco sa naucim)
Bomb Sweeper - Klasicke miny ako vo windowse
Inac moc na hry nie som ale tak potesi pri dlhych cakaniach a podobne...
1000words - toto je uplne spickova fantasticka vec, kazdy level dostanete 6 pismen a musite skladat slova. Je to v anglictine - keby k tomu bol preklad by to bola spickova fantasticka ucebna pomocka ale aj takto je to uplne skvela zabavna hra. Kazdemu odporucam. (Momentalne to nemam a neviem najst, ked niekto poradi budem velmi vdacny!!!)
WordSearch - Osemsmerovky. Po anglicky, moze byt fajn...
World Poker Tour - Celkom dobry Texas Hold Em poker...
Worms II - Uplne spickovi wormsovia na mobil...ziadna somarinka ale takmer uplne to iste ako to poznate z PC. Fakt asi najvymakanejsia hra na razr aku som zatial videl!!! Urcite odporucam stiahnut...
Hangman - Klasicky obesenec, hadate slovicka...v anglictine...dobra vec.

Aplikacie :

Anglicky slovnik - Anglicko-cesky a cesko-anglicky...konecne som ho zohnal - fajn pomocka.
HopemZaBar Lite - Zoznam niekolkych receptov na koktaily, mozte vyhladavat podla alkoholu aky mate po ruke...
AlcoholCalculator (alebo tu) - Zadate vasu hmotnost, mnozstvo a obsah alkoholu co ste vypili a program vam ukaze vase promile :) Neviem no urcite to v najblizsej dobe vedecky preskumam a potvrdim validnost vysledkov.
BookReader - Citacka knih resp. *.txt suborov. Nie zeby som sa chystal na mobile citat knihy ale mam v tom odchody autobusov.

Zvonenia :

Zvonenie - Melodia z Monty Python's Flying Circus
Sms sprava, budik a vsetko ostatne - Prvych 10 sekund z Mike Oldfield - Sentinel
Uz to neplati, dal som si ako zvonenie aj na sms toto - RULEEEEZZZ!!!

Wallpaper :

A nakoniec wallpaper s Jessicou Alba vo vode. Robil som ho z obrazku odtialto - a dal by som do pozornosti este aj nejake jej fotky tu.
Momentalne som si dal novy wallpaper - boha shivu. Skoda ze niesom hinduista, dal by som si to aj vytetovat lebo vyzera fakt namakane, vsemohuco, silne...a jeho vlasy su take uzasne :) *toto pochopia len zasvateni, ostatni nad tym nepremyslajte...

Hm tak momentalne mam na pozadi obrazok z filmu The Fountain - je to strom zivota. Na telefone to vyzera snad este lepsie nez tu, paci sa mi to...

shiva sz dalistar

Firmware : R374_G_0E.42.0ER (je tam odblokovana kamera, kvalitnejsie fotky, rychlejsie menu, mozno dlhsia vydrz baterie atd)

Takze to je vsetko linky na jednotlive veci sa mi nechcelo hladat pokial by ste nieco zhanali tak napiste. Este by som pripomenul existenciu ceskeho motorola fora takze kto mate motorolu tak sem.

24 komentárov:

  1. pozeral som nedavno film co ma ist teraz do in Fantasic four strasna blbost to je ale co uz, a jedine co sa mi pacilo bola prave ta hereka jesica, a tieto fotky co su tu na tvojom linku su akoze fakt na postavenie kvéra. je dost brutalna,trosku sa mi zda ze sa podoba na angeliu pittovu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To sa ti iba zda ty kvéro :)
    (Schvalne skus si pohladat na nete fotky nenalicenej Angeliny Jolie)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prosím prosím kdyby jsi dal linky nebo mi to vššchno pošli a já to upnu na můj web a dáš linky pls pls pls

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vsetko to hladat urcite nejdem...sry.
    http://supertrubka.ru/moto/java/games/index.htm
    http://maestro.intramail.ru/files/java/index.php?page=1&sort=date
    http://www.zedge.net/index.php
    + google a nejake fora pokukaj. Ked nieco konkretne nebudes vedet najst tak pomozem ale nezabijem cely den hladanim vsetkeho.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie prispevky co su tu su nejak od veci nie, aj datumovo?(: ... ale ine som chcel, aj ja mam razr v3, a tak skusam rozne progy a modifikacie, a ty knox skusal si si nieco poupravovat, naflexovat ?napis tvoje experiences

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To preto lebo tento prispevok priebezne aktualizujem...

    Jo skusal som monster pack - ved pisem ze mam odblokovanu kameru atd...Firmware : R374_G_0E.42.0ER

    Inac vsetko najdes vo fore :
    http://www.mojemotorola.cz/forum/index.php

    alebo tu mas rovno navod :
    http://www.planetmotox.net/motox101/howto_flash_flex.htm

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ď za linky... no mne kamerka uz ficala, takze som dalsi fw davat nemusel. a ted si idem precitat o p2k, pst, flash, flex, a najst si nejaky naj (:

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak naco potom chces new firmware?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tak nie fw, ale rozne aplikacie, modofikacie na upravu a zrychlenie mobilu

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ok tak citaj, citaj...a keby nieco tak sa spytaj na tom fore, mne tam tiez pomohli...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoojky . Potrebovala by som pomoct :) dostala som motorolu a neviem ako tam mam dat nove hry a temy :( prosim pomozte mi niekto. cez ten software sa to neda a ja neviem ako . poslite mi e-mail niekto:) Budem vdacna. papa

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Stiahni si p2ktools, nainstaluj, pripoj mobil, Other features - kjava - enable app loader...restart. A potom uz mozes hry nahravat taktiez cez p2ktools. Inac vsetko info najdes tu http://www.mojemotorola.cz/forum/index.php
    popripade sa spytaj tam - poradia ti!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ludiaa prosim o radu... surne.. newiem kde a ako si stiahnem nejaku temu/temy na motorola razr v3... ppomoc,prosim!!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. V poslednej vete clanku upozornujem na existenciu motorola fora...keby si tam kukla a pohladala tak najdes napr. http://www.letsmoto.com/forumsR/cat30.html
    (vyse 1000 skinov/tem zadarmo)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Wormsovia by boli absolutne super, keby nemali chyby, neda sa to takto hrat :-( Mi to pripada ako verzia vypustena skor..

    OdpovedaťOdstrániť
  16. btw, odporucan posledy monster pack na V3, video nahravanie aj so zvukom, viacznakove vyhladavanie v zozname, .. Uz som musel natiahnut novy soft, som moto rozbabral tak, ze uz ani budik nebudil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. :D zvonenie mas spicove, dam si to ja ako budik :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Daj...ja z toho vzdy rano nechapem ze co sa to vlastne deje, preco ten telefon na mna krici - co chce? Celkom supa...

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Video nahravanie aj so zvukom a viacznakove vyhladavanie v zozname je aj v tejto verzii co mam ja...o nahravani bez zvuku som vlastne ani nepocul :) A vyhladavanie v zozname mam aj tak zapnute to klasicke lebo rychlejsie stlacam sipku dole ako pisem :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  20. mam problem s v3. nainstaloval som ovladace 2.9, ale ziadne p2k tools, ani p2k commander ani iny program nechce s mobilom komunikovat. potreboval by som odblokovaj java app loader, ale ani za svet sa mi to nedati. pocitac mobil chytil, aj sa cez usb nabija, ale tie programy ho vobec nepoznaju, iba si zistia, na ktorom porte sa mobil nachadza. nevies mi poradit, co s tym?

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Odstran Motorola Phone Tools - ten soft pouziva svoje ovladace...potom nainstaluj p2k aj s ovladacmi, tie su nutne...malo by to ist

    OdpovedaťOdstrániť
  22. ja motorla phone tools ani nemam nainstalovane. mam tam p2k tools, p2k commander, p2k man a p2k easy tools a aj tak nic. ja uz neviem, co s tym. a nefunguje to ani s L6 :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  23. prosim pomozte mi nemozem dat tie temy do mobilu ...nejde mi ziadny program ktora dobra dusa mi pomoze dat temy do mobilu ...dik

    OdpovedaťOdstrániť