štvrtok 5. apríla 2007

Britski namornici

Ja si nemozem pomoct...britski namornici...ale...som sam komu pripadaju skor ako maturanti luciaci sa so skolou nez ako namornici??? Uz len trosku vlny, rozky a obetni barankovia by boli dokonali...sorry nemozem si pomoct ale mam ten pocit.

V tom pripade ale neviem co bolo cielom tejto akcie, mysleli si azda planovaci ze Ahmadinejad vseckym namornikom ukusne hlavy, necha vykrvacat, potom naporcuje, opecie a zje? A potom este skor nez zacne akykolvek konflikt vypali preventivne vsetky rakety ktore ma aj nema na cely svet?

Zeby podlahli iluzii ktoru sami vytvaraju? O Ahmadinejadovi ako sialencovi tuziacom po konflikte s celym svetom a co najrychlejsej apokalypse?

5 komentárov:

  1. Mohol/a by si mi pomôcť? Ako mať pozadie, ktoré nieje uložené v bloguje? Ako daávať na stránku obrázky? Please, pomôž mi! Budem neskutočne vdačná. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No konecne nejaky hodnotny prispevok, k veci...nevadi...

    Pozadie mozes mat tak ze to napises do sablony...na stranky mozes davat obrazky tak ze ich uploadnes na bloguje alebo vlozis link...cez to HTML menu - vlozit obrazok

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A, kde je html menu??? Viem som ťulpas, please visvtli mi na blogíku! Mohla by som poprosiť, aby si mi to vysvetlil na mojom blogajsi??? Lebo ja sklerotička zabudnem tvoju adrsu! :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hej fakt, jak maturanti
    to bude asi tym, ze mavaju a sa usmievaju, lebo skutocni vojaci sa neusmievaju, ale zabijaju ludoch

    OdpovedaťOdstrániť
  5. temna skleroticka ninja Sasuke -
    http://www.knoxville.bloguje.cz/105755-html-editor.php
    Toto ti uz snad pomoze, ked ne tak mi napis mail alebo na icq alebo posli postoveho holuba.

    Macfrickins - hlavne vekom, vyzorom...usmievat sa aj mozu ved nemaju preco plakat, bolo s nimi zaobchadzane dobre, posobia oholeni, cisti, pekne obleceni - teda az na tu snehuliacku, ta vyzera ako keby tam bola prifotomontazovana...

    OdpovedaťOdstrániť