štvrtok 5. apríla 2007

Dve fekal friendly spravy z reuters

Z reuters mi kazdy den chodia maily s prehladom sprav z roznych oblasti...tych kategorii je skutocne dost, v RSS citacke ma to vzdy odradilo a ani som to neotvaral - takto pred tym nez mail vymazem aspon nan hodim ocko a daco zachytim. Najcastejsie z kategorie Health - kazdy den ma prekvapi na co fantasticke ti vedci zas prisli...dnes ma ale zaujali dve spravy z kategorie Oddly Enough :) Da sa prehliadnut nadpis "Dentist guilty of urinating in surgery sink" ??? Pri citani o zubarovi ktory moci do umyvadielka a pouziva zubarsky vercajch na odstranovanie spiny spod nechtov a z usi som sa skoro rozplakal. Aj ked to neni smiesne, tento zubar vraj nemal vo zvyku nosit rukavice a ani si umyvat ruky, takze ohrozil vela ludi...nemozem si ale pomoct, aj teraz sa rehocem...stale si to predstavujem...KONEC HROZA PEKLO neviem co budem robit ked pojdem k zubarovi.

Dalsia spravicka je taktiez fekal friendly. "Falling woman saved by pile of..." ano hadate spravne...zachranena kopou sraciek! Zena v cine vesala pradlo na balkone, bola pri tom moc aktivna a jebla dole - zo siesteho poschodia! Jej pad stlmila 20 centimetrova vrstva hovien a zena vyviazla s lahkymi zraneniami.

Z toho zubara fakt nemozem, zas sa na nom smejem...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára