pondelok 16. apríla 2007

Proste dalsi prispevok

Zapisujem dalsi sen do snoveho dennika a zamyslam sa nad mojim programom sebazdokonalovania. Nuz...dalsi zapametany sen...tento mesiac je to fakt neskutocne, pametam si ich fakt dost na to ze prednedavnom som si pametal mozno take 2-3 rocne. Ok, dnes - bol som dakde na plazi, vyzeralo to ako v tunisku kde sme boli pred par rokmi. V lehatku sedel daky chlap v ciernom tricku a ciernej siltovke. Na tricku bol kriz a nejaka skupina na K...myslel som ze ma tricko karpina, ktore mam aj ja tak som mu to chcel asi oznamit, neviem. Nejako nereagoval a tvaril sa ze ho otravujem. Potom som mu este asi chcel povedat ze ci je chuj ze sa opaluje v ciernom tricku a ciernej siltovke ale nejak nepocuval...opat zvlastny, nezmyselny sen...a opat keby bol lucidny tak to na takej plazi pri mori mohlo byt zaujimave kua.

K mojmu akcnemu planu - trvalo udrzatelnej strategii sebazdokonalovania. Jak prisli nejake terminy odovzadnia nejakych veci do skoly, nejake predterminy a proste nejake povinnosti - serem na prvy bod. Zas som prestal citat knihy (planujem kupit PDA a citat na nom)...a to aj napriek tomu ze na veci do skoly viac menej serem tiez kua. Zaver : som lenivy prasivy bastard co na vsetko sere. To je dost nepekne, kua co s takym clovekom?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára