nedeľa 8. apríla 2007

Revizori

Pozitivna vec je ze som si zapametal dalsie sny...negativna ze zas obycajne nelucidne voloviny :( Najprv sa mi snivalo nieco o nejakej sekte...
Potom o revizoroch, stal som na zastavke na mlynskych nivach, boli tam traja revizori a kecali s mojim otcom. Revizori boli vysoki a neznami - nebol to ziaden z tych ktorych dobre poznam. Chcel som sa ich spytat dajaku blbost, ze co robit v pripade ak mi revizor pri kontrole schova listok a potom v presile dosvecia ze som ziadny nemal... Ked som sa to spytal isiel mi prave autobus...isiel z druhej zastavky, naproti cez cestu - v skutocnosti tam ta zastavka nie je. Stihol som dobehnut ale vsimol som si ze mam na lavicke tasku tak som si siel pre nu a autobus uz nestihol...
Potom si pametam ze som mal este jeden sen ale z toho uz neviem nic.

Boze take blbosti...revizori a autobusy...omg...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára