piatok 13. apríla 2007

Roznorody prispevok

Vynikajuca pesnicka, zvlastny sen, vtipy a nezmyselne zapisky atd... 1200 micrograms - mescaline
C´mon now, let´s all take some meeescaline!!! Neskutocna pesnicka...neskutocny album!!! Odporucam...

Pre poriadok v snovom denniku, vcera som mal zvlastny sen...vstal som z postele a pozrel sa z okna...vsetko bolo take zvlastne biele, zlte...ako ked sa pozriete na sneh alebo proti slnku a uplne vas to oslepi...potom pri vstavani som mal nieco podobne a k tomu este riadne BUM v hlave...nieco ako flashbang...rano ma bolelo brucho a celkovo som mal z toho taky blby pocit, dost neprijemne.

Vtipy ktore ma dost dostali vcera :
- pan hlavny, ta kava chuti ako ovocny caj!
- prepacne asi som vam omylom doniesol kakao...

Dojde dedko k ocnemu lekarovi a zacne si stahovat nohavice. "Pane, to nie je potrebne - tu ste u ocneho lekara" upozornuje ho doktor. Dedko da dole trenky, predkloni sa a zahlasi : "Aha, ked si potiahnem tieto chlpy na riti zacnu mi slzit oci"

A este kratka basnicka:

NAMESTIE PLNE ZIAB
Po namesti kracal muz v zltom zupane.
Vyzeral ze vedie stastny a usporiadany zivot.
Realita je tak blizko.

Za vsetko moze to dubove drievko...

2 komentáre:

  1. ta pesnicka je uplne skvela
    hned mi to pripomenulo strach a hnus v las vegas... nexistuje trapnejsi clovek ako chlap zhuleny eterom

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je skvela, cele album je skvele resp. vsetko od nich je skvele, zamiloval som sa do tej skupiny!

    Eter sa asi nehuli, som minule hladal ze co to vlastne je ten eter ked to v tom filme vyzera tak cool a zistil som ze je to nejake obycajne prchave svinstvo co si davaju cigosi na handricku :) Som bol sklamany no...

    OdpovedaťOdstrániť