piatok 6. apríla 2007

Drama v skole

Dalsi z divnych snov...najprv sa mi snivalo niekolko krat ze som hore ale potom som zas zaspal a zas sa zobudil atd - potom tento celkom dlhy sen. Bol som v dakej skole, asi zakladnej. Ako host, na navsteve... Stal som na chodbe spolu s ostatnymi a cakali sme na niekoho. Ten niekto bol za dverami, v triede. Buchali sme a kricali ale nevychadzal. Vyskocil som a chytil sa okna ktore bolo uplne hore pri strope. Videl som plnu triedu a nejakeho ucitela. Vsetci ticho sedeli, nehybali sa. Bolo to zvlastne, nevedel som na koho cakame, ani preco a ani preco nikto nereaguje na buchot a krik. Z druhej strany triedy bola presklena pasaz tak som sa tam siel pozriet aj s jednym mojim byvalym spoluziakom. Zbadali sme v triede akesi schody na ktorych sedelo mrtne ludi...nejako som pochopil ze cakame na (dalsieho mojho byvaleho spoluziaka) Jura... Uff zacina to byt telenovela a to este neni vsetko, povedal som Misovi ze Juro sedi na schodoch...Miso odvetil ze to predsa nie je Juro...pozrel som sa blizsie a fakt to nebol Juro - bol to Miso... povedal som Misovi stojacemu vedla : aha ty sedis v triede na schodoch...odvetil : to nie som ja :) (Bol to on - pravdepodobne sa Mitoticky rozdelil)
Totalne som z toho nechapal, potom som isiel von (s jednym mojim terajsim spoluziakom) fajcit (zvlastne, nefajcim)...bola tma, uplna hlboka noc ked som zazrel pohyb a zacul cvaknutie poistky noza...skrikol som na spoluziaka nech uteka, ten nechapal tak som ho zdrapil a bezali sme do skoly...ktora bola otvorena aj v noci dokonca plna utekajucich deti s aktovkami...ten curak zlodej namiesto toho aby ozbijal deti prenasledoval nas...najprv dostal spoluziaka, neviem vobec co mu spravil aj ked som stal pri nich...videl som ze to bol maly plesaty trtko, s malinkym nozom na retiazke okolo krku...noz bol tupy ako ta vec na otvaranie listov a retiazka bola kratka takze vyzeral komicky ked ked ten noz drzal v ruke (a stale ho mal na retiazke okolo krku) - aj tak som bol ale neskutocne posraty, lahol som si na zem tvarou dolu...spytal sa ma ako sa volam... :) Povedal som ze Highlander (toto fakt nechapem) naco odvetil ze highlander nenosi retiazku a odrezal mi obe zlate retiazky :( Poskrabal ma pri tom na krku, vtedy som sa fakt vylakal ze mi chce odrezat hlavu ako highlanderovi a ponukol mu este penazenku. Viditelne uz sral na mna, potom som sa zobudil...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára