sobota 21. apríla 2007

Reportaz z ustavu

Nuz nejake zapisky a fotodokumentacia...chcel by som upozornit ze na prvy pohlad to nemusi davat zmysel, vyzaduje intenzivne studium celeho komplexneho systemu a najroznejsich procesov... ...nove paradigmy, uplne nove videnie sveta.

Cirups s je sirup! Konkretne malinovy sirup, zavazne zistenie - odhalenie celeho kolobehu energie.
Cerstvo vypeceny chlebik uz cerstvo vypecenych mladencov.

doks
Toto je DOKS. Dokonale Odkrojeny Kusok Slaniny. Neskutocna vec!!!

Dnes o 14:00 mi zacala pipat pripomienka na mobile...na displeji stalo : SOM PROEXISTENCNY

Spal som padajuc...

Ano a som tam kde som chcel byt! (Ne)Pochopil som co som (ne)chcel (ne)pochopit...vsetko je to relativne a vsetko je to vo mne. Ja som tvorca vesmiru!

Chcel by som vsetkych poprosit - nemajte obavy o moje dusevne zdravie!



Ok a teraz velka vec.



Nakrmil som cokoladoveho zajacika s klobasou. Synergicky efekt bol neskutocny. Domnieval som sa ze prave toto je cesta do dalekych galaxii, do 13. komnaty,... Skutocne velka vec.

7 komentárov:

  1. vitaj v klube bohov, konkretne ja som boH

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A to ako stale? Permnanentne? Chodis sa aj na zem dakedy pozret?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kua ja tomu davam, asi zrusim blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nerus blog, teda i ja chcem, ale ja sa chcem presunut dagde inde

    hej stale som boH a dokonca som stale na zemi a ma este neukrizovali (zatial zdanuju). Ale inac je to uplne v poriadku byť bohom, to iba musis pochopit celu totu velkost, absurdnost a nakoniec i srandovnost a bude.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jeej ty zijes? nezrusim, nezrusim...v najhorsom prestanem pisat ale rusit nechcem urcite...to bola len taka metafora, basnicka otazka bez otaznika...reakcia na to ze sa tu deju zvlastne veci...

    OdpovedaťOdstrániť