piatok 28. januára 2005

Chcem sa pochvalit II

akeho mam messengera minule som sa chvalil aky mam super prehliadac - dnes sa pochvalim s Trillianom.
Predtym som pouzival ICQ ktore mi uplne vyhovovalo, mal som na nom pekny XP skin a nebola na nom reklama. Jedine co mi trochu prekazalo bol blby spam - kazdy den mi ponukali nejake dievcence z ruska svadbu popripade aspon sex.
Ked som sa dozvedel ze icq je aj dost derave a mozu cez neho prejst viry tak som zacal hladat nahradu.
Miranda sa mi nepacila. Doslova ma odpudzovala, neviem preco.
Trillian sa mi hned zapacil, nasiel som nan aj dost skinov a pluginov.
Existuje ceske forum o trilliane kde vam poradia ked si s niecim nebudete vediet rady.
Ja pouzivam starsi trillian lebo som s nim uplne spokojny a lenivy stiahnut si novsi. Mam na nom aikon3 skin - vyzera to takto.
Okno kde pisete spravy si mozte roztahovat ako chcete a k dispozicii mate nechutne vela smajlikov (zalezi aj od skinu). Nahlad na moje okno aj so smajlikmi je tu.
Co dodat - ja ho vyuzivam iba na ICQ ale niekoho bude mozno zaujimat ze funguje aj ako AIM, YAHOO, IRC a MSN.
Oficialna stranka http://www.ceruleanstudios.com
Ceska stranka o trilliane http://www.trillian.cz/

Stiahnite si teda trillian ktory je bezpecnejsi, nenarocnejsi a bez reklamy - narozdiel od ICQ.

11 komentárov:

  1. diky za hodnotny a vystizny komentar

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ...a vie hovno v porovnani so SiM/Miranda, to su naozaj neporovnatelne produkty, Trillian (starsia verzia nenarocna na pamat a zvysne veci) je fajn pre laikov ktori chcu pouzivat zakladne funkcie, ale kto robi s ICQ dlhsie musi chciet nevyhnutne nieco lepsie a tam ma na vyber prakticky len medzi Miranda a SiM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a co take nevyhnutne mi chyba v trilliane?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. trillian :)
    ale rad ta opet vidim, vitaj!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ano, ano... trillian používám už delší dobu a vyhovuje mi mnohem lépe než podobný program od ICQ... a vzhledem k tomu, že to nepotřebuji tak často a jsem laik... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miranda je taky pro laiky,ale nabízí neporovnatelně víc možností.Variabilita nastavení je na tom to nejlepší,každá miranda na každým počítači je vlastně originál. A hlavně:zabírá minimum paměti!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. no ja stale nechapem co take je v mirande navyse a co take podstatne trillianu chyba

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja by som len mohla napisat, co ma ICQ Lite 4 a Trillian urcite nie. Mozes si pridat k svojmu meno zvieratko, ktore sa hybe podla smajlov?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. fuha tak to asi nie, resp. mozno aj ano ale neviem vobec naco by mi to bolo :)naco ti je zvieratko co sa hybe podla smajlov?

    OdpovedaťOdstrániť