sobota 22. januára 2005

Hokej

Co by ste povedali na cesko-slovensku hokejovu ligu?Dnes som pozeral zapas hviezd z ceskej a slovenskej ligy.
K samotnej hre moc nemam co napisat - 14 : 6 je trochu zly vysledok podla mna.
K pani spevacke ktora pred zapasom predniesla hymny - zly vyber, nedalo sa na nu ani pozerat ani ju pocuvat...

Zaujalo ma ale hlasovanie pre divakov ktore bezalo pocas zapasu.
Ci sme za vytvorenie cesko-slovenskej hokejovej ligy.
Nie som!
Som za vytvorenie europskej hokejovej ligy. Nie je to moj vymysel, rozpraval nam o tom nas profesor sportoveho managmentu. Tvrdi ze casom sa takato liga urcite vytvori a stane sa akymsi konkurentom NHL.
Nebude uz teda pravidlom ze najlepsi europski hraci odchadzaju do ameriky ale budu hrat v uspesnych europskych kluboch.

Myslim ze by to bolo skvele, divacky atraktivne a tocili by sa tam velke peniaze takze neviem naco este cakaju - ja uz chcem videt poriadne zapasy.

2 komentáre:

  1. Cosi na způsob Euroligy už existuje: Sprenglerův pohár (no dobře, není to úplně liga), ale nejsem si jistej, jestli se v tom budou točit velký peníze; na západ od Německa to už nikoho zajímat nebude, koho bude zajímat zápas s nějakým ukrajinským mužstvem a hlavně, kde na to ty mužstva vezmou ( například cestovné...). Osobně bych byl pro jakousi verzi "federální" ligy ( úplně by to stačilo třeba ve fázi play-off).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja si nemyslim ze to nebude nikoho na zapad od nemecka zaujimat, aj tam sa hra hokej sice ne kvalitny ale hra, a podla mna je otazkou casu kedy takato liga vznikne - verim profesorovi :)

    OdpovedaťOdstrániť