streda 26. januára 2005

Transexualita

MICHAL alias MICHALA Sestra znovu doniesla nejake casopisy tak som prelistoval.
Tentokrat som sa ale moc nebavil.
To ako maly Michal odmalicka snival ze bude krasna princezna alebo ako sa tesi ze ked mu ufiknu penis bude moct chodit bez problemov plavat ci zacvicit si na aerobik ma este pobavilo.
To ze v puberte tak silno tuzil dostat menstruaciu ze sa zacal v noci pomocovat znechutilo. To by bolo ale ok, to by som ho (ju?) polutoval ale uplne ma dostal zaver - zevraj velmi tuzi po dietati a dufa ze sa to snad raz nejako vyriesi...

Ehm co je natom normalne? Podla mna vobec nic, taky clovek predsa nemoze vychovat zdrave dieta. Viete si predstavit zeby vam vasa mama prezradila ze kedysi bola chlap???
Vsade sa hovori o tolerancii ale myslim ze pri takomto niecom to nejde. Fuj!


5 komentárov:

  1. tak kdyby mi moje mati rekla ze kdysi byla chlapem, tak by me asi kleplo. :o) Ale nastesti mi to nerekne, protoze chlapem nebyla. Uff. :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím si, že za to jak se kdo narodí, nemůže.. a pokud má někdo tolik smůli, že se narodi do těla opačného pohlaví (resp. jeho mozek je opačně naprogramován) je opravdový chudák, které mu by se spíš mělo pomoci...
    Lidé, buďte tolerantní..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja tolerujem a lutujem ze sa narodil(a) do ineho tela ale netolerujem ze by mal(a) vychovavat deti.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pretoze si nemyslim ze sa tu da hovorit o "vylieceni" ani o nicom "normalnom"
    a ako som napisal, neviem si predstavit ze by sa dieta jedneho dna dozvedelo ze jeho mamina je ujo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kedze som netolerantny zakomplexovany hajzel tak som zmazal komentare ktore sa mi nepacili...

    OdpovedaťOdstrániť